سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

108

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

صد و هشتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام
آقای دکتر میشه یک راهنمایی بکنید!
من کتاب نمادهای اسطوره ای و روانشناسی مردان و زنان نوشته شینودا بولن را خوندم ولی متاسفانه قسمت زنان آفرودیتی حذف شده در ترجمه فارسیش! من در اینترنت سرچ کردم یک سری مطالب درباره زنان آفرودیتی خوندم ولی میشه کتابی معرفی کنید ترجمه فارسی که زنان آفرودیتی را توضیح داده باشه؟!

=====================

دکتر شیری :

در وبلاگ یونگ مکتب زوریخ اقای کهربی پیداش میکنید منتها الان نمیدونم کدام پستش بود

لینک اصلی





ای منقرض بشه نسل هر چی مرده...

=====================

دکتر شیری :

یا هرچی نامرده ؟

لینک اصلی





اقای دکتر خودشیفته ها در تنهایی خودشون عذاب میکشند؟یا از رفتاری که انجام میدند راضیند و عیبه کارشونو نمیفهمند؟
یه سواله دیگه(البته کمی بیربط)شما کسی رو دیدید که از دل شکوندنه کسی تقاصی پس داده باشه ؟

=====================

دکتر شیری :

خودشیفته ها در دروان سرخوشی شان چیزی نمیفهمند. حتی انزوای خود را تعبیر خوبی میکنند( یگانگی)
الناز گرامی من دیده ام دل شکستن فوق العاده پر هزینه بوده...شاید قابل جبران نباشه و خدا باید از دل اون دل شکسته در بیاره

لینک اصلی





لزوما این تعاریف که ارائه می دین از این مردان، باید فقط به درد کسی بخوره که میخاد ازدواج کنه؟
یا ممکنه به درد کسی مثه منم بخوره؟

=====================

دکتر شیری :

هرکسی که با مردان سرو کار داره صفا میکنه با این بحثها

لینک اصلی





آقای دکتر وقتی تو یک رابطه کسی با بی احترامی حرف میزنه بهترین برخورد باهاش چی هست؟ وقتی چیزی نمیگی فکر میکنه نفهمی! وقتی میگی توهم میشی مثل اون! وقتی سکوت میکنی بازهم به کاراش ادامه میده!!!

=====================

دکتر شیری :

محمد آقا
ما سه شیوه برخوردی داریم
انفعالی ( همین سکوتی که نوشته اید )
تهاجمی ( ما هم فحاشی کنیم)
پرجرات( بریم بالغانه بدون گردن کجی یا گردن فرازی بهش بگیم این طرز حرف زدنت من را عصبی میکند و لطفا توهین نباشه و فقط گفتگو باشه وگرنه اوضاع رابطه بدتر خواهد شد )

لینک اصلی





سلام دکتر من باهمسرم مشکل داشتم و حالا در حال جداییم ولی همسرم میگه میخوام عوض بشم اشتباه کردم.دکتر قبلا هم 2 بار قول داده درست بشه ولی نشده...حالا این دفعه میگه بیا از اول شروع کنیم دکتر از کجا بفهمم راست میگه؟ایا واقعا عوض شده؟چه طور اطمینان پیدا کنم؟؟؟لطفا جوابمو بدید مرسی

=====================

دکتر شیری :

ببینید مارال گرامی
ما تو ترسهامون سعی میکنیم عوض بشویم اما توقع بقیه گاهی خیلی بیشتر از تصمیم و توانایی ماست. من فکر میکنم با انتظار کمتری با ایشون ادامه بدهید و فاز به فاز برید جلو.وگرنه باید بشینی هی مراقب باشی اگه یه اشتباه کرد ، دمار از روزگارش در بیاری !
حتما یک زوج درمان کنارتون داشته باشید که کمکتون کنه...اکثرا مفیده

لینک اصلی





می خواستم بگم امان از دست زبونه این هرمسی ها !
من یه هرمسی می شناختم که وقتی همسرش ازش خواست که در مورد ارتباطاتش با خانم های دیگه مراقب باشه و اسباب تشویش افکار خانم رو فراهم نکنه !
جواب داد: من یه انسانم و دوست دارم روابط گسترده ی انسانی داشته باشم سطح روابطم خودم تعیین می کنم !
همسرش به مراقبتاش ادامه داد اول با گوشه کنایه بش فهموند !
فایده نداشت!
یه مدت خودشو زد به اون راه که نمی دونم ! بلکه طرف شرمنده بشه بازم بیفایده بود!
آخرش دیگه طاقتش تموم شد و مدرک جمع کرد و مستقیم به شوهره گفت: شوهره انکار کرد خانومه گفت : باشه من اگه برم اون خانم رو بیارم بازم شما می گی چیزی نبوده ؟ شوهره فکر نمی کرد زنش اینکارو بکنه ولی خانمه رفت زن رو پیدا کرد و باش یه جایی قرار گذاشت و از طرفه دیگه به شو هره گفت بیا فلان جا .البته همه ی اینکار ها رو بی سر و صدا و بدونه اینکه کسی بفهمه انجام داد و مدارک رو نشونه خانمه داد ولی مصیبت این بود که فهمید خانمه شوهر داره ! هیچی دیگه ترجیح داد آبروی زنه نره فقط بش گفت:برو و جالب این بود که شوهره درتمام این مدت کپ کرده بود و انتظار داشت زنش کافه به هم بریزه ولی زنش فقط رو کرد بهش و گفت پول میز و حساب کن و تاکسی بگیر .نمی دونم شاید زنه فکر می کرد یه مانور قدرت داده جلوی شوهره ولی می دونین تا نشستن تو تاکسی شوهره به زنه چی گفت؟گفت: آفرین خدا خیرت بده این دختره چند وقت بود به من بند کرده بود نمی تونستم از شرش خلاص شم .بسکه سیریش بود خوب شد تو اینکارو کردی راحت شدم !
اصلا می دونی خانوم من تازه حالا فهمیدم تو چقدر زندگیتو دوست داری و به خاطرش مبارزه می کنی!!!!!!!
آقای دکتر می خواستن بپرسم این همون هرمسیه زبون باز نیست؟

=====================

دکتر شیری :

بذار یه کم فکر کنم...اونکه هرمسه ولی خانومه چیه؟ یه آدم که فقط میخواد اثبات کنه به بقیه و نمیخواد به شعور خودش احترام بگذاره؟

لینک اصلی





اقای دکتر معذرت میخوام خیلی سوال میکنم.ولی من شهرستانم میخواستم ببینم اگه بشه بیام تهران میتونین شما به منو همسرم کمک کنید در مورد همین زوج درمان>خواهش میکنم دکتر لطفا کمکم کنید من حاضرم بیام تهران اگه بدونم زندگیم درست میشه..تو شهرمون همچین جاهای نیست.ممنون میشم راهنمایم کنید دکتر...با سپاس

=====================

دکتر شیری :

مارال گرامی
زوج درمان بهتره دم دست خودتون باشه
من شخصا همچین مهارتی ندارم و باز اگرسوالی باشه پاسخ میدهم منتها در ای میل نه اینجا

لینک اصلی





اقای دکتر اینهمه ما روی حرمت نفسمون کار میکنیم مشاور میریم اخرش وقت عمل بهم میریزیم چرا یهنی تغییر نمیکنیم؟

=====================

دکتر شیری :

رفتار 25 ساله ، کم کم تغییر میکنه بانو

لینک اصلی





آقای دکتر رابطه هایی که زنان با پسران مجرد تو نت و محیط های مجازی دارند و یا بر عکس مردان با دختر های مجرد در محیط مجازی چطور؟ چه آسیبهایی تو روابط واقعی هر دو طرف میتونه داشته باشد؟ آیا توجیهی براش هست؟ من با شخصی در ارتباطم که با خانمی تو نت روابط صمیمی دارد . در صورتی که این پسر میدونم که چنین رابطه ای رو اگر من داشته باشم چها که نمیکنه؟ این ضعف از کجا ناشی میشه؟ چقدر آسیب توش هست؟ چرا به این روابط رو میارن؟ چون یکی داره تاییدشون میکنه صرفا نمیتونه دلیلی براش باشه؟ من چقدر باید به کسی که این نوع رابطه رو داره اعتماد کنم؟ اون خانم تو کشور دیگری زندگی میکنه و صرفا این رابطه اینترنتی هست. برام یکی از معضلات شده. من دوستمو دوست دارم. همه چیزش عالیه ولی این مسله برام قابل هضم نیست.

=====================

دکتر شیری :

رابطه مجازی یعنی ارتباط درونی یه نفر با یکی دیگه. اگر بحثهاشون عاطفی باشه خب، احتمالا پذیرفتنی نیست اما اگر بحثهاشون گفتگوهای رایج دو تا آدم بالغ باشه با البته طبیعت این حرفها یعنی بحث و مزاح و...نیازی به برخورد شلاقی نیست مگر اینکه دوستتون از اینهایی باشه که از متن روابط معمولی یهویی فیلش یاد هندستون میکنه

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۱۲
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی