سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

112

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

صد و دوازدهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام آقای دکتر
خسته نباشید
ببخشید سوالی داشتم.
به تازگی مردی 34 ساله به خواهرم ایمیل میزنه و خواستار آشنایی.
فوق لیسانس مدیریت و مشاور در یک شرکت بازرگانی.
خواهرم ازش پرسیده که آیا جایی دیدتش که اصرار به آشنایی داره؟ اونم جواب داده که نه فقط نمیدونم چرا از بین این مه ایمیل ایمیل شما به چشمم اومد که خودمم درک نمیکنم و جواب رو میسپارم به جریانات ماوراء.
خواهرم خالت تدافعی گرفته که نه به سن شما میخوره نه به سن من که بخوایم تو نت آشنا بشیم.وگرنه من باید هر روز به آدمای مختلف که فقط یه ایمیل از من میدونن جواب بدم.
راستش من نظرم ابنه که بذاره جریان پیش بره و با عقل جلو بره. نمیدونم...
دکتر شیری میشه لطفا راهنمایی کنین؟
ممنون

=====================

دکتر شیری :

وقتی خواهرتون جوابش را ندهند ، خودش اگر مایل باشه خدش را افتابی خواهد کرد. آدم تحصیلکرده 34 ساله ، از روی آدرس ای میل انتخاب نمیکنه و اگر بگه یا اهل بایه یا راست نمیگه

لینک اصلی





به نظر من در ازدواج مشاوره لازم نیست البته اگه معیار ها یکی باشد یا طرف مقابل اونی باشد که میخواهد در این صورت ازدواج خوبی صورت میگیرد من خودم که این طور ازدواج کردم یعنی معیار هایی را که در نظر داشتم نامزدم دارد مهم بعد از ازدواج است که بدانی چطور رفتار کنی

=====================

دکتر شیری :

شاید مشاوره الزامی نباشه ولی به خیلی ها شناختهای خوب + اعتماد به نفس علمی بودن انتخابشون را میدهد

لینک اصلی





یعنی دکتر بین آرکی تایپ هفائستوس و علاقه به سفالگری رابطه ای ست؟ من عاشق سفالگری ام.

=====================

دکتر شیری :

هفائستوس توانایی تبدیل دردها و عشقهای خود را به خلاقیت و ابزار فیزیکی دارد. آرکتایپ خلاقیت بی سر و صداست دیگه

لینک اصلی





این ارکتایپ اپولو معادلی در زنان داره؟ببخشید میپرسم من هنوز شخصیت شناسی رو پاس نکردم.

اینا دقیقا چیزای لازمیه که من ندارم و همیشه ضربه شو خوردم.تعادل/برنامه ریزی/جدیت

نظم دارم.

=====================

دکتر شیری :

آتنا تا حدی صفات مشابه داره سپیده عزیز

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
ببخشید سوالم بی ربطه
از شدت گریه به شما پناه آوردم شاید کمکم کنید
دادش من 20 سالشه پسری با اعتماد به نفس پایین, خود کم بینی و ..به خاطر اینکه اصلا نمیتونست باکسی دوست بشه و ارتباط داشته باشه و از جمع های خانوادگی فراری بود من 10 جلسه مشاورش بردم ولی بی فایده بود ..امروز بعد 2 هفته که خودش رو به خاطر امتحاناتش تو اتاق تقریبا حبس کره بود اتفاقی وارد اتاقش شدم و چیز عجیبی دیدم داشت کتاباش رو داخل نایلون میگذاشت(هر کتاب داخل 2 تا نایلون) که جمعشون کنه تازه تو هر دودستش نایلون کرده بود و... اون یه کم حساس بود اما انگار الان وسواس شدید پیدا کرده,البته این چند روز چیزای دیگه هم ازش دیدم اما نه اونقدر که به چشم بیاد.
آقای دکتراین دو مسئله به هم ربط دارن؟

=====================

دکتر شیری :

نسیم گرامی
ممکنه درجاتی ار رفتار وسواسی را داره تجربه میکنه
باید یه روانپزشک ایشون را ببینه تا سریعتر کمکش کنه
دکتر قلعه بندی یا دکتر احمدخانی خوبند 88951632

لینک اصلی





دکتر پیرو سوال قبلی ام؛ نمی دانم سوالم را چطور بگویم یعنی خلاقیت با سروصدا هم داریم؟ با این تعریف هنرهای تجسمی همه خلاقیت های آرام اند؟

=====================

دکتر شیری :

مینوی گرامی
این آدمه که درونگرا و برونگرا داره
آدم برونگرا خلاقیتش هم پر سر و صدا تره البته
درونگرا ، خاموش تره

لینک اصلی





سلام خسته نباشید.
دکتر شده دلتون خیلی از دنیا و آدماش گرفته باشه هرچی هم اطرافت و بگردی که با یکی درد و دل کنی هیچ کس پیدا نشه؛ببینی اطرافت همه ی اونایی هستن که تورو گنهکار میدونن با کی حرف میزنین ؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

خیلی با خودم حرف میزنم

لینک اصلی





فیلم جدایی نادر از سیمین فیلم خوبی است و اصغر فرهادی هم انصافا کارگردان قابلی است. موفقیت های ایشان واقعا باعث سربلندی همه است. خدا را شکر که مسئولان سینمایی با همه ی تنگ نظری هایشان فیلم ایشان را فرستادند اسکار...
در یک سکانس فیلم "از کرخه تا راین" که لیلا (هما روستا) بعد از سالها سعید (علی دهکردی) را دیده و متوجه می شود که در جنگ چشمانش را ازدست داده، می گوید "واژه ای بدتر از جنگ هست؟" و سعید پاسخ می دهد: " بله ... صلح" من هم با او موافقم. صلحی که همراه با ذلت باشد قطعا از دفاع بدتر است....

=====================

دکتر شیری :

الان کره جنوبی ناراضی است از این صلح اجباری؟؟!!!
کمی بیشتر از کرخه را بببینیم...خود راین هم زیباست

لینک اصلی





من که اصلن از این جدایی نادر از سیمین خوشم نیومد با اینکه بازی بازیگزاش عالی بود ولی ایرانیا رو متهم به درغ گویی کرده بود تو فیلم همه بهم دروغ میگفتن وفکر میکنم این جایزه گرفتنش به خاطر همین بود کلن اقای دکتر شیری عزیز هر فیلمی که راجع به بد بخت بیچارگی ما ایرانیا باشه. همش سیاه نمایی باشه. خیلی دنیا استقبال میکنه عجبیه برام این طرز فکر تون. اخراجیهای 3 از نظر من خیلی بچگانه بود و میشه گقت افتضاح بود اما این دلیل نمیشه که ما از طرزفکر یه نفر خوشمون نیاد بخوایم این همه بهش توهین کنیم .اقای دکترعزیز بنده برای شما احترام زیادی قائلم اما موندم که هر اتفاقی در اروپا میفته هر کاری که سیاست مدارای اروپایی انجام میدن شما استقبال میکنید .

=====================

دکتر شیری :

صحبت درباره فیلم جدایی نادر و سیمین را قبلا کرده ام . اون فیلم درباره لایه اجتماعی خاصی در ایران صحبت میکند.دروغهایی که تو اون فیلم هست ، یک صدم حقیقت جامعه است
اما اروپا ، حرفهای خوبشون سر چشم و حرفهای غیر خوبشون مطرود. درست عین خودمون
امیرالمومنین علی فرمود:
ان الحق و الباطل لا یعرفان باقدار الرجال ،اعرف الحق تعرف اهله ، اعرف الباطل تعرف اهله

لینک اصلی





آقای دکتر سلام
ببخشین یه سوال دارم!

پسری هستم سی ساله همیشه تو ذهنم به چند همسری فک می کنم و یه جورایی هم به چند همسری رو دوست دارم. نمی دونم باید چه کنم ؟

خواهش می کنم جوابمو بدین

=====================

دکتر شیری :

اینکه چه کنید را کسی نمیتونه بهتون بگه
اینکه در ذهنتان این مساله هست هم اشکالی ندارد
اینکه در عمل بتونید از پسش بر بیایید ، مساله است

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی