سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

121

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ب.ظ

صد و بیست و یکمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام
واقعاً شنیدن این مسائل تکان دهنده ست چه برسد به تجربه تلخش... متاسفانه هیچ راه حلی هم برای برخورد با این چنین مواردی وجود نداره...
راستش دکتر من خودم دوفرزند دختر وپسر دارم اگرچه دخترم بزرگتره ولی همیشه این ترس در وجودم هست که نکنه این مسائل براشون پیش بیاد چون خودم شاغل هستم واغلب بچه ها تنها هستن...چکار باید بکنم هم برای غلبه بر این وحشت وهم پیشگیری از یه حادثه احتمالی؟ نمی دونم چطور باید اگاهشون کنم

=====================

دکتر شیری :

دچار وسواس نشیم، به بچه ها آموزشهایی کلی بدهیم تا مراقب باشند. حواسمان به اطرافمان باشد

لینک اصلی





دکتر من 3 بار مورد تجاوز قرار گرفتم با این که ادم محتاطیم هر 3 بار به درمانگر مراجعه کردم بار سوم دکتر درمانگرم به من گفت من نمیدونم چی بگنم تو دیگه روش های درمان را میدونی نمیدونم بگم متاسفم بگم حکمت بگم قسمت... من الان 35 سالمه ازدواج هم کردم 1 پسر هم دارم فقط دکتر از شما یه نسخه عمومی میخوام من چه کار کنم که با حوادث از این دست در اینده راحت تر بتونم کنار بیام؟ چون گویا بناست من مدام از بهشت های زندگیم بیرون بیفتم . میترسم گرامی سریعتر کمک حرفه ای بگیرید هر چه زودتر بری بهتر.

=====================

دکتر شیری :

مینای گرامی
ما سه بار تجاوز نداریم اون هم زیر درمان ! یه طوری در این باره حرف زده اید در یک کامنت عمومی که انگار اصلا از مفهوم " تجاوز" چیزی تو ذهنتون نیست ! وقتی یه نفر تعریف تجاوز را تغییر میدهد ممکن است وقوع آنرا بطلبد
شما لازم دارید با درمانگرتون ادامه بدهید. نسخه عمومی برای یک مساله خیلی شخصی نداریم بانو

لینک اصلی





این مسئله نباید در حد حرف ویا دلسوزی باشه من حاضرم برای تاسیس مرکزی حمایتی هر کاری انجام بدهم ....دوستانی هم از دوره عمومی متخصص زنان دارم که روی منو زمین نمی زنند برای کمک کردن...اگر دوستان مشاور وروانپزشک هم همکاری کنند.....دو تا ادم خیر برای حمایت مالی هم می شه پیدا کرد
یک یا علی می خواد

=====================

دکتر شیری :

خانم دکتر گرامی !شاگرد اول دانشکده پزشکی!دلسوز مردم
من میدونم چقدر اهل خیر هستید شما ، ولی نیازی به دوباره کاری و موازی کاری نیست به خدا. بهزیستی را باید مجبور کرد کار و وظیفه اش را درست انجام بده

لینک اصلی





سلام اقای دکتر
من کتاب زن بودن رو خوندم,هر چند خیلی دیر بود..
یه سوال دارم اگه دچار کمال گرایی و خیال پردازی شده باشیم باید چیکار کنیم؟؟

=====================

دکتر شیری :
خب باید برگردیم زمین و هنر معمولی زیستن و دیدن ضعفهای خود را تمرین کرد

لینک اصلی





سلام آقاى دکتر میشه بفرمایین موسسه آقاى حورایی ( مشهد )کجاست یا شماره تماسشون رو بفرمایین تا ما خودمون با این آقا صحبتى داشته باشیم در رابطه با برگزارى کلاس هاتون در مشهد؟؟؟؟ خیلى مخلصیم

=====================

دکتر شیری :

اسم موسسه موعود است. یه لینک معرفی خوب ازشون هست که میتونید ببینید
http://www.porsojoo.info/fa/node/117163

لینک اصلی





نویسنده: اسماءسه شنبه 27 دی1390 ساعت: 16:40
سلام ,,, آقاى دکتر آدم درونگرا باشه خوبه یا برونگرا ؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا جوابم رو بدین من خودم درونگرا هستم فکر میکنم به خاطر همین رابطه هام همیشه میره رو هوا ؟
هر دوش خوبه
سوال مهمتر اینه با کی؟میشه منظورتون رو یکم دقیق تر به جوابى که به این خانم رو دادین رو توضیح بدین١٠٠ دفعه خوندمش اما بازم خوب متوجه نشدم،، یه درونگرا و برون گرا میتونن دوست هاى خوبى براى هم باشن ؟؟ یه درونگرا چطور میتونه با یه برونگرا ارتباط درستى داشته باشه باید خودش و تغییر بده مثل برونگرا رفتار کنه ؟؟؟؟؟ لطفا از این گیجى درم بیارین

=====================

دکتر شیری :

ما تو بحث MBTI مفصل در این باره توضیح میدهیم. درونگرایی و برونگرایی دو ترجیح هستند و هر فرد واجد هر دو قسمت هست. قطعا درونگرایی و برونگرایی مان ارتابط خوب نمیشود وقتی تفاوتها به رسمیت شناخته شده باشند

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
خدا قوت.تو پستای پایینی در قسمت کامنت ها موسسه ای به نام فرا روان را به کسی توصیه کردید.می شه در موردش توضیح بدین و آدرسش رو هم اگر مقدور بود بگذارین؟من سرچ کردم و نیافتم.با تشکر

=====================

دکتر شیری :

فراروان در خیابان حمالزداده است و تلفنش هم در نت هم پشت اکثر کتابهای انتشاراتش هست

لینک اصلی





دکترجان آدم چیزای عجیب تو مردای این دوره زیاد میبینه
نامزدی دارم آدم متدین معتقد البته فشار روانی سختی روش بوده و حالا هم رفته مشهد به شدت بد اخلاق شده البته نه با من هی بهم میگه دعام کن نماز و اینا رو گذاشته کنار .میگه فاصلم زیاد شده با خدا فکرشو بکنین رفته مشهد نمیره تو حرم میگه نمیطلبه
خداییش گیجم کرده نمیدونم باید رهاش کرد آروم شه یا میشه بهش کمکی کرد

=====================

دکتر شیری :

توهم زده اند بنفشه خانوم
امام رضا طلبیده توهم مداحان است که به ائمه اطهار منتسب میکنند و بعضی ها نیز در خود اثارش را میجویند
اگر زیاد بالا و پایین شد ، برای ادامه نامزدی بیشتر مراقب باشید

لینک اصلی





یکی به من هم بگه پرسفون یعنی چی؟؟

(بیش از 70 درصد دخترای ایرانی پرسفون هستن)

من تازه اومدم اینجا

=====================

دکتر شیری :

نغمه خانوم
پرسفون یک انرژی روانی است که در زن امیدواری فراهم می آورد و بسیار هم خوب سات منتها امیدواری گاهی اوقات به شکل افراطی تبدیل میشود به ساده لوحی و امیدهای ساده لوحانه
از این جهت تعداد زیادی از دختران و حتی جامعه ایرانی در آینده نگری خود خوش بینانه افراطی میشود...
مشخصات پرسفون در بحثهای شخصیت شناسی نظریه دکتر بولن در دوره های بهمن 90 تدریس میشود اگر مایلید بدانید.

لینک اصلی





راستی دکتر من 10 روزه سایتتون رو می شناسم,شاید باور نکنید اما تو همین مدت کوتاه کل نکات کاربردی و مثبت از مطالب سایت یاد گرفتم و کلی تحول مثبت داشتم.
یه سوال داشتم دکتر
آیا مقایسه کردن خود با دیگران در افراد کمال گرا شایع تره؟

=====================

دکتر شیری :

دقیقا نغمه خانوم

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۲۲
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی