سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

147

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

صد و چهل و هفتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام مجدد دکتر جان
دکتر نمیدونم یادتون هست که بهتون گفتم دانشجوی ارشد دانشگاه قزوینم یا نه؟
ترم 1 بودم که نرفتم امتحاناتمو بدم برام حذف پزشکی کردن
حالا که فکرشو میکنم نمیتونم قید درسو بزنم بخصوص که برا قبول شدن خیلی زحمت کشیدم
تصمیم گرفتم دوباره برم ثبت نام
نظرتون چیه؟
ممنون میشم که حتا شده یه جمله راهنماییم کنید

=====================

دکتر شیری :
لطفا رها نکنید و ادامه بدبد


سلام دکتر
یه سوال فنی برام پیش اومده گفتم از شما بپرسم
از نظر شما دلایل و ضرورتهای ازدواج برای یه پسر چیه؟ (بجز نیازهای غریزی البته)
اگر بتونید بصورت فهرست وار و مشخص بگید ممنون میشم

=====================

دکتر شیری :
شروع قدرت
پاداش اجتماعی
امنیت عاطفی - جنسی
توسعه اخلاق واقعی


آقای دکتر من هم همون سوال خانم زندگی را دارم. میشه جوابی بهش بدید؟ من به مرتب بودنم اهمیت میدم. ظاهرم هم بد نیست. اما اهل آرایش زیاد و جلب توجه نیستم. شخصا هم آدم درونگرایی هستم. نه اینکه حیلی زیاد. اما خوب اگر توی یک جمع باشم خیلی سر و صدا و ... ندارم. خوب به نظر شما چنین دختری که شخصیت درونگرایی هم دارد، اهل رابطه و دوستی با جنس مخالف و ... هم نیست چطور میتونه نظر پسرها را جلب کنه؟ اشکال از ماست؟ یا از پسرها که فقط پوسته را میبینند؟
در هر صورت باید چکار کرد؟ من الان 30 سالمه و خیلی نگران آینده ام هستم. با اینکه توی محیط کار و دانشگاه و ... بودم اما درخواست ازدواج جدی نداشتم

=====================

دکتر شیری :
اراسته بودن به معنی شلوغ پلوغ کردن چهره نیست. نمیشه مرزهای فکری کسی را از هم درید مثلا که میخواد ازدواج کنه. باید در محیط کاری ادیده شود و از سیستم سنتی برای ازدواجش بیشتر استفاده کند. بهترین پسر نیز ابتدا شا را میبیند، برخوردتان را میسنجد و ترجیح میدهد با یک آدم خشک روبرو نشود...شما هم همینطور هستید سحر جان


سلام استاد
یه سوال ؟مرد زندگی چه مردیه؟

مردی که خوش اخلاق ومودب باشه؟ متعهد ووفادار باشه؟ خانواده دوست باشه ؟ تامین زندگی را به خوبی انجام بده؟قابل اعتماد باشه؟خانواده خوبی داشته باشه؟
فهیم وباشعور باشه؟ 

همه ما میگیم "مرد زندگی مون" ولی خیلی دقیق که بهش فکر میکنیم علاوه به سوالات بالا بازم گزینه های دیگه میاد توی ذهنمون .واقعا مردی که باید برای یه عمر انتخابش کنیم چه مردیه که باهاش از زندگی لذت ببریم؟؟؟

=====================

دکتر شیری :
شما سبک زندگیتون را که معلوم کنید ، سبک لذتهایی که انتخاب میکنید تجربه کنید متفاوت میشود ،کسی را به همسری برمیگزینیم که در این مسیر در لذتها و غمهای زدگی بکشه با ما...همراهمون باشه





پست های سایت و وبلاگ دکتر شیری در بهمن ماه سال 90 که به صورت پرسش و پاسخ و سوال و جواب مطرح شده

آیا میتوانم فراموشش کنم ؟


  • ۹۴/۱۰/۱۷
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی