سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مردمان خوب این دیار ۴

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

مردمان خوب این دیار ۴



چند لحظه بعد گفت شما رانی یا ساندیس یا سنیچ میل دارین؟خنکه هااااا!!! من و پسره خیلی تهجب کردیم هیچی نگفتیم، تند راننده گفت پولشو نمی گیرمااا! من خوب به خاطر تمام این خبرهایی که شنیدیم که یارو رو تو تاکسی بیهوش کردن و … با تشکر رد کردیم. راننده گفت:آقا من ۲۵ ساله رانندم با همین پیکانم.تابستونا همیشه کولر روشن میکنم و زمستونت بخاریو دوست دارم مسافر شاد باشه همیشه هم خوراکی به مسافرام طارف می کنم. وقتی همه مسافرام مرد باشن نوار میزارم اونم درخواستی از ایرج دارم تا ساسی مانکن!!!! اگه غمگین باشه بابهات گریه میکنم ,اگه شاد باشه میشه:(با خنده) راننده رقص مسافرا دست!!!! بعد به پسره رو کرد و گفت این روزنامه رو بزار کنار اینو ببین,یه دفتر کلفت مثل سررسید داد بهش و گفت بخون این دفتر عقایده خودتم بنویس شماره و شغلتو هم بنویس هر وقت وقت می کنم به بعضی ها زنگ می زنم. اسم ماشینمم تاکسی شکلاتیه!! من گفتم آقا اتوبوس شادی و سمند خنده دیده بودیم اما مثل شما نه. گفت من بیشتر اوقات همین خطم.دوست دارم همه بخندن مگه الانا کی میتونه از ته دل بخنده

بعد گفت تو دفتر همه چیز مینویسن یکی نوشته تاکسی شکلاتی ایول رانی میدی ایول کولر داری کرایه هم نگییر ایول

یه آخونده هم نوشته خدا ما را از شر کسانی که آهنگ های منحرف کننده برای خود و مسافران خود پخش می کنند در امان نگه دار!!!!! یکی هم نوشته خدا قوت

من انگار یه آدمی می دیدم که یه عالمه از پله های معنویت را رد کرده!!! مگه اون چقدر در میآورد که خوراکی میداد؟ و چه دل پر طراوتی و چه روح بزرگی که انقدر بخشندگی و زیبایی رو از خود ساطع میکرد!

کار مردان گرمی و روشنی است

هانیه وزیرپناه

  • ۹۵/۰۶/۰۵
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی