سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

71

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 هفتاد و یکمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری




سلام
آقای دکتر شما درپستای قبلی در جواب نازنین که دهه 60 یی بود و فرد مورد نظرش یک سال کوچکتر فرمودین:
" بله! ازدواجهای گروههای هم سن الان تشویق هم میشه"

این گروهها ی همسن یعنی چندسال اختلاف سنی؟ آیا قابل تعمیم به 2 یا 3 سال کوچکتر هم هست؟
ممنون میشم راهنماییم کنین

=====================

دکتر شیری :

بله ولی پسر زیر 27 نباشه دیگه

لینک اصلی





سلام آقای دکتر شیری ببخشید من یه سوالی دارم که همش توی ذهنم چرخ میخوره ، آیا این حرف افسانه ای است یا نه حقیقت داره؟
"مردها عشق اولشون را هیچ وقت فراموش نمی کنند" منظورم اینه که این جمله در مورد زنها بیشتر صادقه یا مردها؟
آخه راستش آقای دکتر من یک آقایی را میشناسم که بعد از اینکه از همسرش جدا شد دیگه ازدواج نکرد .....
و بعد از طلاقش خیلی خیلی خیلی افسرده شد....

=====================

دکتر شیری :

بعضی ها اینطورند خانوم....اکثرا نیستند زیرا روح انسان وجوه مختلفی دارد و بارها میتواند علاقه مند بشود با دلایل متفاوت

لینک اصلی





اقای دکتر سلام
اقای دکتر
من از هر پسری که خوشم میاد باهاش بدرفتاری میکنم
به تیپش گیر میدمو...
به نظرتون مشکل چیه وچه باید کرد؟

=====================

دکتر شیری :

ازتون خواهش دارم کتاب زیر را بخوانید
زنان شیفته / نشر پیکان

لینک اصلی





سلام آقای دکتر. بارها اشاره فرمودید راجع به جذابیت جن سی دوطرف که بایستی از ابتدا ایجاد شود. و اهمیتش و همچنین گفته شد که متوجه میشوید. می شود راجع به این مورد بیشتر توضیح دهید؟ یعنی دختر خانومه باید از نگاه من یه شاهزاده خیلی زیبا باشه که دیگه چشمم زیباتر از اون نبیینه؟ بالاخره زیباترین دختر ها کم هستن.و دختر های عادی چهره های معمولی دارند..نه مثل حوری..
یا منظورتون این هستش که ظرافت های زیبا داشته باشه چهره اش که منی که قراره باهاش ازدواج کنم دستم بیاد که میشه با این چهره سر کرد و خوش بود...
بی نهایت ممنونتون میشم اگر در این باره بیشتر توضیح بفرمایید..
فکر می کنم سوال خیلی از ما جوان ها باشه..

=====================

دکتر شیری :

کیارش گرامی
تو باید متوسطی از سلیقه جنسیت در خواستگاریت رعایت بشه. حتما از تو بهتر و از همسر ظاینده تو بهتر از نظر جنسی و رفتاری و...پیدا خواهد شد . بنا نیست هر کدوم از اینها را که دیدیم دچار تلاطم بشیم.
التماس دعا...

لینک اصلی





جناب رهگذر!
اونوقت نظر شما راجع به تبلیغات اونور آبی که دل آقایون رو به دست میارن چیه؟؟!!!!
به نظرتون کدوم دسته خریدارهای بهتری هستند؟ خانمها که با بلاغت کلام دلشون به دست میاد یا آقایون که با..........
من به عنوان یک خانم ترجیح میدم با چنین کلامی خریدار یه دانش به دردبخور بشم تا احیانا با کلامهای دیگه ازم سواستفاده نشه!
اینم در نظر بگیرید که هر نوع بازاریابی هم به هر کسی نمیاد. باید آدمش باشی تا بتونی اینجوری بازاریابی کنی.
بنده به شخصه با خوندن این جملات دلم به درد اومد نه به دست!
حالا اگه اکثر آقایون خودشون رو عقل کل میدونن و فکر میکنن همه چی بلدن مشکلاتشون جای دیگه گریبانگیر خانوما میشه.

=====================

دکتر شیری :

حالا رهگذر نظری داده ، شما به حساب همه آقایون نگذارید.
مارکتینگ ( بازاریابی ) الزاما هم بد نیست . بد اینه که آدم جنس بنجل را ببره به مردم غالب کنه جای کار مرغوب
هر چند ما معلومه کجا داریم اطلاع رسانی میکنیم و نه مارکتینگ

لینک اصلی





سلام اقای دکتر 2 سال میام وبلاگ شما و حرف شما را قبول دارم یه سوال دارم به این پست مربوط میشه تا حالا از 2 تا مشاور هم پرسیدم میخوام از شما بپرسم قطعی تر بشه دکتر مرز احتیاط و اظطراب کجاست ؟ دکتر من تو زمسنون مییرم پارک پشت خونمون بدوم ساعت 11 تا 12 شب برمیگردم هی همه بهم میگن نرو یه اتفاقی میفته کلا دکتر تو همه ی رفتار هام هی میگن احتیاط کن یه مشاور رفتم گفت هیچ اتفاقی نمیفته شما زندگیتو بکن یکی دیگه رفتم میگفت 8 شب باید زمستون خونه باشی!! والا ما موندیم نمیشه که من زندگیم راتعطیل کنم که چه خبر اتفاقی نیفته اخه مگه امار این اتفاقا چقدر دکتر اما من حرف شما را قبول شما مختصر هم که شده نظرتون را درج بفرمایید

=====================

دکتر شیری :

مهری گرامی
fact هایی در زندگی هست که باید مراقبشون بود. سوار تاکسی بدون تابلو نشدن ، احتیاطهای لازم رانندگی ، مراقب آدمهای زیادی صمیمی بودن و....
احتیاط یعنی آدم نره دور و بر منطقه خطر و خطر را بر اساس حقایق مشخص تعریف کنید
اضطراب واکنش غیر متناسب است : inappropriate response به یک عامل استرس. مثلا مسافری دارید داره از شهرستان میاد خونه تون. اینکه یک ساعت دیر کرده و احتال تصادف هست باعث میشه نزدیکای ساعت مقرر دیگه حواس آدم جمع بشه و اگر یه ساعت دیر اومد پیگیر بشه
اما اینکه از یه ساعت بعد از حرکت طرف هی تو جاده بهش زنگ بزنیم بی دلیل ، یعنی اضطراب داریم...

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
اگرچه جواب شما دقیق و کامل بود، ولی من هروقت همچین چیزایی رو تو وبلاگ شما می خونم اعتمادم به مردها کمتر می شه، البته که می دونم تقصیر خانم های محترم هم هست که به زندگی یکی دیگه فکر نمی کنن.
واقعا این جامعه داره به کجا می ره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسل های بعد ما قرار چه جور آدمایی باشن؟
چرا این رفتارا تو جامعه عادی شده؟
نمی دونم حرفی که می زنم درسته یا نه، ولی این جور بحثا یه جور پرده دریه، بی اعتماد شدن دو طرف به یکدیگره...
وقتی تو جامعه این ضد رفتارها عادی شد، آدهای درگیر خیلی راحت در موردش صحبت می کنن، بعضی وقتا هم پشیون می شن و کمک می خوان...
خدایا به کجا پنین شتابان داریم می ریم؟؟؟؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

خانم شما دارید اشتباه میکنید
میلیونها نفر دارند بدون این مسائل زندگی میکنند و ما به علت درمانگر بودن مان مجاورت با بیماری ها زیاد داریم نه اینکه مملکت را بیماری گرفته باشه

لینک اصلی





اقای دکتر موضوعی دارم دستم را از همه جا کوتاه کرده من 33 سالمه ومتاهلم شخصی از همسایگان بوده که نگاه ناسالم داشته به همسرم و من کوتاه اومدم چند شب پیش داشتتیم با همسرم از کوچه رد میشدیم همسرم کمی جلوتر از من رفت در یک قسمت خیلی باریک با هم برخورد فیزیکی یعنی تماس پیدا کردند اون قسمت خیلی باریک بود راستش من موندم این اقا دست اندازی کرده یا تصادفی برخورد ایجاد شده به مشاورم که مراجعه کردم گفت این اقا سابقه داشته شما درگیر هم که میشدی مساله ای نداشت حتی اگه یه تماس انی بوده یا توسط وسیله ای بود به خدا من موندم هی میگم رفتار منطقی کدومه شما میگید چیکار باید میکردم؟ تو رو خدا راهنمایی کنید من کلافه شدم

=====================

دکتر شیری :

من حس میکنم کمی وسواس فکری داره شما را فرا میگیره. این یعنی سرآغاز دردسرهای زیاد. مطمئنم از قبل ذهنتان پر شده بوده با کدورتهایی با این اقا اما اینکه بدبین بسید یعنی اختلال عملکرد پیدا کنید در زندگی عادی تون. اگر زنتون میگه هیچی یعنی هیچی

لینک اصلی





سلام
اولین بار توی برنامه نیمروز دیدمتون
یه جمله جالب گفتین که:
آدم باهوش ازدواج نمیکنه اما آدم عاقل ازدواج میکنه
حالا سوالی که پیش میاد اینه که
آیا آدم عاقل چیزی به نام مهریه که همون اول زندگی مشترک تو رو بدهکار میکنه رو قبول میکنه؟ اون هم n سکه که میتونه تا تاریخ تولد عروس خانوم هم بالا بره
البته من بالشخصه با نفس این قضیه مشکل دارم چون فکر نمیکنم ازدواج برای یک مرد جرم باشه که بخوان بخاطرش چیزی شبیه یه چک سفید امضا ازش بگیرن
بهتره یه نگاهی به آمار هزاران زندونی مهریه بندازیم و دوباره روی جمله شما فکر کنیم
در هر صورت از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم
تجربه جدید و مفیدی بود

=====================

دکتر شیری :

مهریه ای تعیین کنید که بتونید پرداختش کنید.همچنان عقلتان را روشن نگه دارید

لینک اصلی





باتوجه به گذشت ده سال از ازدواج و موفقیت در اون ولی برای من عشقی نسبت به همسر بوجود نیومد حتی از زمانی هم که بچه دار شدم نسبت به فرزندم بیشتر علاقه و عشق می ورزیدم
تا چند ماه پیش حتی به عنوان دوست کلامی هم با جنس مخالف رابطه ای نداشتم برای دوری از تنهایی جسمی و علاقه به جنس مخالف از خانومی درخواست راهنمایی داشتم (در سایت دوست یابی و بدون سانسور مطلبی از زندگی گذشته ام)
مشاوره هایی که از دکتر شیری داشت برایم طی چند مرتبه ایمیل ارائه داد
ایمیل به چت و چت به تلفن و تلفن به یک بار ملاقات حضوری تبدیل شد
وقتی میگم عاشق شدم اینو در زندگی خودم هم حس میکنم شادی ای که نزد همسر و فرزند از زمان آشنایی با ایشان دارم به مراتب بیشتر شده حتی یک مرتبه نقطه ی منفی و بگومگویی بین من و همسرم ایجاد نشده اما حتی یکروز با او که دارد از دکتر شیری پیروی میکند نباشم در فکرش عمیق غوطه ورخواهم شد و شادی خانواده ام کم رنگ میشود
درابتدای شروع به گفتگو با او و به پیشنهادش چندین مرتبه برای آقای دکتر شیری ایمیل درخواست راهنمایی داشتم که متاسفانه با سفر اروپای ایشان مواجه شد و هنوز هم جوابهای من ارسال نشده
اما خوب معلوم است که اینک اصلا علاقه به جدایی و دوری از او را ندارم و به گفته ی خودش هیچ نقطه ی منفی ای رو در من ندیده است و بدون ارتباط نزدیکی که موقعیتش برای یه یکبار هم اتفاق افتاد و خودم باتوجه به اینکه منظور این آشنایی رو کسب رسیدن به میل نفسانی نمیدیدم و فقط وفقط برای همدم بودن و همصحبت بودن با شعار بردن این دوستی به سمت دوستی خانوادگی در سر میپروراندم علاقه ای به انجام چنین کاری نداشتم
چگونه بر مشکلات احتمالی آینده که میشود فائق آمد؟
راه حلی که به فکرم رسید تا دوربودن فکرم از تمایلات جسمی رو ثابت کنم این بود که این مسئله رو به همسرم عنوان کنم و به طور مشترک با ایشان در ارتباط باشیم اما احتمال نمیدم که همسرم واکنش مثبت نشان دهد.

=====================

دکتر شیری :

آقا شما خیلی زرنگید !
دختره و بنده و....را یه جا کردید جیب بغلتون .
بدیش اینه عالم برای " سادگی درون آدمها "طراحی شده
مراقب باشید نشه قصه کسی که اسپری خوشبو کننده میزد به پیرهن عرق کرده متعفنش به امید خوشبویی و دست آخرش این بوی عرق بود که پخش میشد.

لینک اصلی


نظرات (۱)

باسلام دکتر شیری عزیز  سوالاتت افراد رو با ایهام کمابیش پاسخگوهستید سوالاتو جریانات زندگی که باجزئیات مطرح میشه کاربردیتر جواب بدید ودقیقتترراهنمایی کنید باسپاس
پاسخ:
با سلام

متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که این وبلاگ هیچ گونه ارتباط مستقیمی با دکتر شیری نداره

برای ارتباط با دکتر شیری میتونید از سایت رسمی دکتر استفاده کنید

http://doctorshiri.com


با تشکر از حسن توجه شما
علی قشقایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی