سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

78

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ

هفتاد و هشتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام آقای دکتر
من با پسری دوستم که تو سایتهای اجتماعی با دختران زیادی دوست هست و با یکی که البته ایران نیست و ازدواج هم کرده رابطه خیلی صمیمانه ای داره. من از گذشته اونها با هم اطلاعی ندارم . ولی واقعیت اینه که من از این رفتار خوشم نمیاد. نمیتونم بهش بگم. نمیدونم این رابطه اونا باهم چقدرش منطقی هست و چقدرش حساسیت بیجا من؟ چقدر خطرناکه؟ رفتار درست من چی باید باشه؟ من نمیتونم با کسی زندگی کنم که علاوه بر من با شخص دیگه ای رابطه حتی در حد چت داره! ممنون میشم راهنماییم کنید

=====================

دکتر شیری :

اولا بسته به شرایط دوستی شما داره که چجوری دوست شدید. طرف همینطوری بوده با شما دوست شده و الان میتونه بگه تو میدونستی
کار درست اینه که بهش بگید از چی اذیت شده اید و میخواهید چه تغییری رخ بده که اگر گوش کرد و نتونست ، محکم برید سر زندگی خودتون وگرنه کارتون میشه از صبح تا شب تو صفحات فیس بوک دنبال کارهای ایشون گشتن و کارآگاه بازی های بیهوده

لینک اصلی





سلام
آقای دکتر رابطه ای که خراب شده بود به خاطر شرایط و مشکلی باهم نداشتیم و الان کمی سرد شده رو چه جوری میشه بهتر کرد؟

=====================

دکتر شیری :

شاید عمر رابطه تمام شده یا کینه های حل نشده دارید یا باید رابطه را تغییر دهید و...خیلی دلایل میتونه باشه سحر گرامی

لینک اصلی





آقای دکتر شیری
در قسمتی از کتاب در جستجوی عشق زندگی درباره ی(اختلال مانیا) اختلال شخصیتی ادواری خو نوشته شده
من توی رابطه هام تا حدودی این طوری ام . در کتاب نوشته که بادارو درمانی بر طرف میشه.درسته؟
یا راه دیگه ای هم هست برای درمان این اختلال؟

=====================

دکتر شیری :

اگر تشخیص د وقطبی باشد ، دارو الزامی است

لینک اصلی


+


تشخیص این دو قطبی بودن با مراجعه ی به روان شناس تشخیص داده میشه یا روان پزشک؟
ممکنه که توی همین دوره ها بهتر باشه؟یا نه؟

=====================

دکتر شیری :

روانپزشکه سارا خانوم

لینک اصلی





سلام .اقای دکتر شیری دارم درباره تعلیم و تعلم سنتی و مدرن تحقیق میکنم برای من میشه منبع معرفی کنید لطفا.

=====================

دکتر شیری :

منیه المرید در باب تدریس علوم در مکتب دینی / دکتر حجتی شرح خوبی براش دارند
کتابهای اقای جعفر شهری درباره مدارس تهران در قدیم خیلی خوندنی هستند

لینک اصلی





سلام اقای دکتر خسته نباشید یه سوال داشتم اگه زحمت بکشید جواب بدید ممنون میشم من وهمسرم شش سال که باهم زنگی میکنین وخوشبختیم ولی یه مساله ای منو ازار میده که نمیدونم از خودخواهیه منه یا وسواس .ما در طبقه بالای مادر شوهرم زندگی میکنیم وپدر شوهرم فوت شده وموقع مریضی وتنهایی ما همدمش هستیم البته دو پسر دیگر داره که از اینجا دورند من به همسرم میگم که بریم شهرستان ونزدیک پدر ومادر من باشیم ولی اون با تمام علاقه ای که به شهر محل تولد من داره اونجا نمیاد چون میگه پدر ومادر تو جوونترند وبچه های دیگش همراهشن وتو هم میتونی هر وقت خواستی بهشون سر بزنی. ولی مشکل من اینه که ایا با تمام علاقه ای که بین من وهمسرم هست ایا باید مادر شوهرم تعیین کننده محل زنگی ما وزندگی مشترک ما باشه چون این زندگی ما دوتاست. و مادر شوهرم اصلا نمیتونه به شهرستان من بیاد چون از اول عمرش تهران بوده وهمیشه میخواد اینجا باشه ولی شوهرم نمیتونه اونو به خاطر تنهایی وپیری تنها بذاره میخوام ببینم ایا طرز تفکر من اشتباهه یا همسرم .خیلی خیلی خوشحال میشم اگه جوابمو کامل بدین ومنو ازاین وسواس فکری در بیارید. با نهایت احترام. ممنونم

=====================

دکتر شیری :

طرز فکر شوهرتان اشتباه نیست. البته بهتر این بود که خونه نزدیک هم داشتید نه بالا سر هم که موجب خستگی شما بشود

لینک اصلی





سلام و عرض ادب اقای دکتر بنده فوق لیسانس ای تی دارم و 26 سالمه چند وقته روی سیستم های خبره کار میکنم وبه همین خاطر با یک دکتر داروساز و چند تا دکتر سرطان شناس کار میکردم دکتر در این بین من به داروسازی خیلی علاقه مند شدم فکر میکنم اگه اطلاعات داروسازیم در حد یک دکتر داروساز باشه بتونم با استفاده از اطلاعاتم تو سیستم های هوش مصنوعی و خبره کارای خیلی منحصر به فردی انجام بدم ایده های زیادی دارم اما نمیدونم از چه مسیری باید این اطلاعات را به دست اورد برم دوباره کتکور امتحان بدم یا راه دیگه ای هم هست بنده اقای دکتر به شدت مصمم تو این زمینه نواوری داشته باشم و حاضرم هزینه اش را پرداخت کنم لطف میکنید به بنده پیشنهاد تان را بفرمایید

=====================

دکتر شیری :

ببینید علیرضا همه جای دنیا با team working پروژه های علمی بین رشته ای را پیش میبرند. شما یک نفر داروساز خوش فکر مثل خودتون بیابید و او را با طرحتون توجیه کنید و پروپوزال مشترک تهیه کنید

لینک اصلی






سلام دکتر
من یک سال پشت کنکور بودم که به امید خدا امسال تو رشته ی مورد علاقم قبول شدم ولی از شانس بدم ترم بهمنی هستم از ابتدای مهر بعضی از وقت ها کابوس کنکور دادن ودرس خوندن و...می بینم به نظر شما من باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

تبریک میگم بهتون
خیلی خوبه الان زبان بخونید ...خواهید دید از بقیه با فاصله خوبی شیب خواهید گرفت

لینک اصلی





اقای دکتر اخه شما میگی خود کم بین نباشید تو همشهری از اونور میگین جذابیت فیزیکی اخه منی که قدم 150 است و 20 سالمه چه جذابیت ظاهری میمونه برام تو بهترین دانشگاهم که درس میخونم کسی ما را تحویل نمیگیره جز اینکه مسخرم کنن منکه هر کاری از دستم براومد برای زندگیم کردم فقط دیگه قدم را نمیدونستم باید چه کار میکردم وگرنه اونم انجام میدادم چی بگم دکتر جان که دلم پر از این دنیا شما میگی من دیگه چیکار میتونم بکنم؟

=====================

دکتر شیری :

قد 150 برای پسر ایرانی البته کمتر از متوسط است . گیریم شما خودکم بینی فیزیکی دارید. ایا رشدهای دیگر در زندگیتون دارید ؟ بلدید به اونها افتخار کنید؟ رییس آزمایشگاه بیمارستان قلب تهارن دکتر زواره ای هستند که هم قد شما هستند و ببینید چقدر مدیریت عالی دارند و چقدر پرسنل زیر دستشون دارند رشد میکنند

لینک اصلی





دکتر چی میشه آدم وسواسی میشه؟!
من 22 سالمه و از بچگی همیشه ناراحت بودم که چرا خواهر ندارم. خیلیییی احساس کمبود خواهر دارم تو زندگیم. اما چند وقته این ناراحتی داره برام تبدیل به معضل میشه! تا این حد که هر دو تا خواهری میبینم، حتی تو فیلما!!!، حسابی بهشون غبطه میخورم ناخودآگاه. تو تیراژ برنامه ماه عسل دو تا خواهر بودن دوقلو، یه بار با دیدنشون حتی گریه کردم!!!
نمیدونم، واقعا چرا؟؟

=====================

دکتر شیری :

میل به حمایت دارید و میتونید تو دوستی های قدیمیتون وارسی کنید ببینید چه نقطه ضعفهایی دارید که اینطوری داره خودش را بازنمایی میکنه

لینک اصلی





دکتر یه سوال حرفه ای دکتر من دانشجوی فوق بالینی ام و کلی دوره هم رفتم اما راسش یه مسائلی دارم خودم احساس میکنم نیاز به روانشناس دارم وقت هم خیلی براش گذاشتم اما خوب خودم ذهنم درگیر مساله است به نظرتون برم مشاوره یا نرم میدونم سوالم اشکال داره اما در حد یه اره یا نه جواب دهید

=====================

دکتر شیری :

برید آقا جلال...خیلی مفیده...همه مون رفتیم و ضرر نکردیم

لینک اصلی





سلام آقای دکتر شیری از وبلاگ مفیدتون ممنونم
آقای دکتر یه سوال دارم : چرا میگن عاشقی بد دردیه ؟ میخوام ببینم از دید شما هم اینطوره ؟

=====================

دکتر شیری :

بالاخره یه بار عاشق که بشید دور درد و بی دردی ش را خواهید فهمید

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
دیروز متوجه نشدم کدامیک از مشرب ها دوست دارند به هر مورد یا (علمی) یک نوکی بزنند؟ سوال دیگری داشتم و آن اینکه سفر قهرمانی برای کارمندی که دغدغه ادامه تحصیل و.....دارد آیا مفید خواهد بود یا نه؟ می خواهم همین مطالب که یاد گرفتم رسوب کند بعد.مرددم.

=====================

دکتر شیری :

به جز سنتی داوری کننده، سایر مشربها دوست دارند نوکی بزنند به رشته های دیگر.
سفر قهرمانی بدرد تون میخوره نسرین گرامی...خوب بحثهایی توش داره

لینک اصلی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی