سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

97

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

نود و هفتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



اقای دکتر به نظر شما انسان در دنیا به صورت بالقوه توانایی هاش نامحدود یا حدودی داره؟

=====================

دکتر شیری :

به نظر من محدوده...ولی این حد خیلی با چیزی که الان از انسانها میبینیم فرق داره

لینک اصلی





دکتر به نظر شما کسی که لیسانس مهندسی داره و تو رشهته ی خودش اوستاست و میخواد بره خارج اگه فوقش را در دانشگاه خارج ام بی ای بگیره خوبه؟

=====================

دکتر شیری :

رشته ای که میخواد بره جزو top 5 دنیا است ولی باید ببینید مدتی که کار نمیکنید می ارزه به مدتی که درس میخونید ؟ در تئوری می ارزه ولی بسته به شخص فرق میکنه

لینک اصلی





دکتر روانشناسی یونگ چه نوع روانشناسی هست موضوعش چیه؟
ممنون که گفتید

=====================

دکتر شیری :

روانشناسی یونگ شیوه ای از تحلیل روانی است که کارل یونگ سویسی از شاگردان مبرز فروید بدان پرداخته است. یونگ اختلافات جدی با استادش دارد و به پروسه رشد فردیت معتقد است . در این نوع نگاه ناخودآگاه جمعی نقش کلیدی دارد و به مفهوم سایه و آنیما و آنیموس و کهن الگوها نزدیک میشیم

لینک اصلی





سلام به استاد عزیز
من به عنوان یه پسر 23ساله ,نمی تونم صحبت کنم یعنی اینقدر تپق می زنم و اینقدر اشتباه کلامی دارم که هم خودم اذیت میشم هم دیگران,کتابم زیاد می خونم ولی فایده نداشته ممکنه لطف کنید وراهنمایی بفرمایید

=====================

دکتر شیری :

حامد گرامی
افزایش تمرین وبعضا مراجعه به گفتار درمان جهت بررسیهای بیشتر

لینک اصلی





سلام خسته نباشید ببخشید که میل نزدم یه کم عجله دارم نمی تونستم صبرکنم
من 19سالمه و تازه دانشگاه قبول شدم که چن مدته یه خانواده برا خواستگاری هی زنگ میزنن و مامانم میگه که دخترم قصد ازدواج نداره و میخواد درس بخونه
اما اون خانواده میگن چرا یه کیس مناسب و برا درس خوندن دخترت رد میکنی
ولی جواب منفی من صرفا به دلیل ادامه تحصیل نیست من هنوز نمیدونم از زندگی چی میخوام اصلا توانایی دارم مسئولیت یه زندگی رو به عهده بگیرم توانایی دارم احتیاجات همسرم و برطرف کنم من که تازه می خوام وارد محیط جدیدی بشم و با افراد جدید آشنا بشم شاید بعدا نظرم درباره ی همسرم تغییر کنه
تازه خانواده ام هم میگن چرا باید یه پسر خوب و بخاطر اینکه تو آماده گی ازدواج نداری رد کنیم شاید وقتی درست تموم شد خواستگار به این خوبی نداشته باشی
میگن بذار بیاد شاید ازش خوشت اومد ولی من واقعا نمی دونم چیکار کنم گیچ شدم
ممنون میشم راهنماییم کنید

=====================

دکتر شیری :

فاطمه خانم
شما تنها 19 سال دارید و برای مسوولیت ازدواج بسیار جوانید و باید کمی زندگی را بچشید تا بتوانید درباره زندگی مشترک تصمیم بگیرید که اساسا از چی خوشتون میاد

لینک اصلی





ای خدااااااااا
آخه این چه شانسیه که من دارم :((((

مدتها بود دنبال یک سری کلاس های آموزشی بودم که یک سال و نیم طول کشید و بالاخره الان درست زمانی تشکیل شده که امتحاناتم شروع شده!!
مدتی دنبال دوره های تفسیر تخصصی قرآن بودم, تشکیل نشد. امروز بهم ایمیل دادن که فردا بیا کلاسه!!! بخاطر امتحانا نمی تونم! :(
امروز تو محل کارم رییسم بهم پیشنهاد شرکت در یک دوره آموزشی را داده که اونهم درست در ایام امتحاناست!!
خواندن این پست هم که دیگه واقعا روزم را کامل کرد!!!!!!
این شانس منو باید تو گینس ثبت کنن!!!!!!!!!
خدایاااااااا

=====================

دکتر شیری :

به شانس ربطی نداره ...شما اولویت بندی میکنید و انتخاب میکنید

لینک اصلی





سلام آقای دکتر شیری.یک سوال از خدمتتون داشتم:
در مقابل آدمی که هم مغروره و هم ضعفه شخصیتی داره،هم مغروره هم خودخواه،هم خودشو برتر از دیگران میدونه ولی از درون حاله خوبی نداره چه جوری باید برخورد کرد،درمونده شدم در مقابل آدمی این چنین قرار گرفتم و دودل در انتخاب!
از نظر من غرور خوبه ولی غروره بیجا اطرافیانو خسته میکنه.همیشه اعتقاد داشتم به آدمایی که خودشونو دوست دارن و غروره زیبایی برای شخصیت خودشون قائل هستن.ولی اونقدر داغونم که احساس میکنم همین اعتقادام یکی رو جلوم گذاشت تا از هرچی اعتقاده بدم بیاد.چه جوری میشه از شخصیت یه نفر فهمید که این غرور خوبه یا بد؟چرا یه مرد در مقابل زنی که اطمینان پیدا میکنه دوسش داره با غرورش خوردش میکنه و اون عشقو نادیده میگیره؟چرا؟چرا؟چرا؟
شادیمو ازم گرفته.بگین چی کار کنم.

=====================

دکتر شیری :

ignore him before he ignores u

لینک اصلی





ببخشید دکتر جان در مورده خانم هستی که شما راهنماییش کردین میشه به عنوان یه پزشک بگید اصلا" غرور خوبه یا بد یا میشه بگید غرور کجاها باید باشه؟
راستش من از جمله خانم که گفته بودن:(غرور خوبه ولی غروره بیجا نه)خوشم اومد ولی نمیدونم غروره خوب یعنی چی ؟
غروره زن با مرد فرق داره؟ ی

=====================

دکتر شیری :

بدون اینکه تحلیل واژگانی کنم ، نظر اینست که عزت نفس خوبه برای آدم . غرور یعنی خود فریبی و سمه واسه آدم

لینک اصلی





مرسی آقای دکتر از پاسخ.
من اگه این رابطه رو تموم کنم نمیدونم جند وقت زمان میبره بشم آدم قبلی!؟!
همیشه فکر میکردم باید با آدما مدارا کرد.اما جواب نداد ،هیچوقت ،برای هیچکس.سخته تموم کردنه یه رابطه ولی یه پایان تلخ بهتر از یه تلخیه بی پایانه!!!!
یه کتاب به من معرفی کنید حاله خودمو خوب کنه و یه کم اون شادیه قبل و اون انرژیه قبلو بهم برگردونه و با خوندش حاله درونم خوب شه.همیشه از مهربونی ضربه خوردم.اما باز مهربون میمونم چون خدا مهربونه و من فقط اونو دارم.

=====================

دکتر شیری :

هستی گرامی
کتاب برای دردهای بزرگ مثل پانسمانه...شما باید بخیه بزنید وترمیم کنید و به جای انتساب ساده لوحی خود به مهربانی خداوند، فرا بگیرید در زندگی به موقع تیز و مسوول باشید تا بقیه را گرگ نکنید

لینک اصلی





راستی آقای دکتر چرا دختران موفق روابط عاطفی خوبی ندارند؟میشه تو چند جمله توضیح بدید؟من پسرم ولی برام جالبه بدونم؟

=====================

دکتر شیری :

اعتماد به نفس پسر را خورد میکنند و بدشون نمیاد بی عرضگی پسر را نشونش بدهند

لینک اصلی


  • ۹۳/۱۲/۱۹
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی