سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

107

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

صد و هفتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



متوجه نشدم از چی ناراحت شدین !
کاملا درست گفتید (با ادعای گنده در معرض امتحان قرار میگیریم)

ولی امیدوارم اگر خانم متاهلی هم خیانت کرد همین جوری با قاطعیت بگید:
(هزاران دلیل وجود داره که یک زن متاهل به شوهرش خیانت کرده ) وقید کنید که ما در شرایط اون فرد نیستیم که جوشن کبیر بخونیم ویوسف وار بزنیم به چاک !

امیدوارم در مورد جنس مونث هم همانند جنس مذکر روشنفکر باقی بمانید .
دکتر حرف شما هم دست کم از یه ادعای گنده نداشت.

=====================

دکتر شیری :

بحث ما درباره انسان است نه جنس. متوجه هستید یا میخواهید بحثهای تام و جری راه بندازیم؟ زن و مرد..دخترا موشن پسرا شیرن...خسته نشدید از این که همه بحثهای جدی را بکشانید به بحثهای پیش و پا افتاده

لینک اصلی





سلام استاد..خسته نباشید
از بین سوالات سوال مهسا به نظرم جالب اومد چون همیشه سوال خودم بود
استاد شما در جواب گفتید "مرد باید تقلا بکنه برای بدست آوردن" استاد اگر اجازه تقلا دادن بدهیم منظورتون اینه که مرد دوست دارن با تلاش چیزی را بدست بیارن ولی استاد این کار یعنی فرصت تقلا دادن از دید پسر لوس بازی دختر ویا بی توجهی دختر نمیبینن؟؟

=====================

دکتر شیری :

خود آدم که میدونه داره لوندی میکنه یا رندی

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
مطالب سایت شما برای من بسیار بسیار آموزنده هست
آقای دکتر من آقایی رو تقریبا به مدت 6 ماهه که میشناسم توی یه جای تفریحی آشنا شدیم اون زمان من توی کش و قوس اتمام رابطه قبلیم بودم بنابر این با ایشون رابطه ای نداشتم فقط گاهی با گروه دوستان با هم بیرون می رفتیم از نظر من ایشون مورد مناسبی هست با این توضیح که ایشون اول با من آشنا شد بعد وارد گروه شد همیشه وقتی میخوایم بریم بیرون من با ایشون هماهنگ میکنم تو این چند وقت ایشون کلا 6 یا 7 بار با من تماس گرفته من 10یا 11 بار هر دفعه زنگ زدم بریم بیرون استقبال کرده اما در مورد خودش اطلاعات نمیده تا حدودی هم فهمیده من ازش خوشم میاد ایشون 28 و من 29 سالمه

=====================

دکتر شیری :

به نظرم یه مدت بازیش ندید بینید از خودش جربزه داره ، میفهمه اصلا؟

لینک اصلی





سلام.من زنی 21ساله.دانشجوهستم.18سالگی ازدواج کردم.اهل مطالعه هستم.برای زندگی مشترکم از هیچ تلاشی دریغ نکردم.حتی گاهی بیش از حد تلاش کردم که فکرمیکنم علت مشکل فعلی من هم همین باشه.ازهیچ لحاظی برای همسرم کم نگذاشتم(عاطفی،جنسی،محبت،صبروتلاش)وهمیشه برای همسرم احترام وشخصیت قائیل بودم وبه اندازه به اون آزادی دادم.وکاملا بهش متعهد بودم وهستم.اما همسرم یک سری مشکلات داره که برای من آزاردهنده است اما من به خاطرعشق به اون واینکه فردی حساس هستم همه ی مسائل روتحمل کردم.من فردی برون گراوپرانرژی واو نقطه مقابل من است.او معمولااخمو،بی حوصله واز لحاظ جنسی بسیارسرد است.به علاوه فردی بسیار باهوش است که خیلی نمیشود سراز کارش در بیاورم.سال گذشته متوجه رابطه ی تلفنی او با یک زن بودم که البته همسرم ژفت "فقط"تلفنی بوده.اما جدیدا از او مجددا رفتارهای مشکوک میبینم.حدودا چند ماهی ست که احساس میکنم کم آورده ام وافسرده شده ام.با این وضعیت شک آورجدید هم که دیگر واقعا نمی دانم چه کنم.خواهش میکنم کمکم کنید.

=====================

دکتر شیری :

به نظر میرسد ستاره عزیز شما " دهندگی و مراقبت" بیش از حد گنجایش ایشون روا داشته اید. اینکه به عنوان یه زن بلدید خدماتی داشته باشید مخمه ولی مهمتر اینه که مدیریت داشته باشید رو این سرویس دادن وگرنه سرویس میشید
درباره این تردیدهاتون حتما باهاشون صحبت کنید...نذارید از تو مسموم بشید

لینک اصلی





سلام. من 25 سالمه اما کمی babyface هستم و کمتر از سنم نشون میدم. بخاطر همین اکثرا پسرای کوچیکتر از خودم میان سراغم. مثلا 3-4 سال کوچیکتر. ولی من خودم همیشه دلم خواسته با یکی ازدواج کنم که 7-8 سال اختلاف سنی داشته باشیم. آخه بنظرم وقتی با پسرهای تو این رنج سنی (7-8 سال بزرگتر) صحبت می کنم احساس می کنم خیلی پخته ترن و بهتر همدیگه رو درک می کنیم و از اون مهمتر آمادگی بیشتری واسه ازدواج دارن تا پسرهای کوچیکتر از خودم. ولی چنین مواردی فقط در حد یک دوستی معمولی یا آشنایی ساده بوده که منو واسه ازدواج به حساب نیوردن. خب حالا که کیس مورد نظر موجود نیست بنده چه کار کنم بچسبم به همینایی که کم سن و سال هستن؟!
والا آدم این کامنتها رو میخونه استرس میگیره... تازه می فهمه چرا تا حالا خواستگار درست و حسابی نداشته. واقعا یک میلیون نفر از دخترای دهه 60 قراره مجرد بمونن؟

=====================

دکتر شیری :

کی گفته 1 میلیون بناست مجرد بمونند؟؟؟؟
شما اگر فردی 21 سالع را برای اطدواج انتخاب کنی که بیچاره میشی دختر خوب
یه پسر 2-3 سال بالاتر از خودت یا همسنت هم خوبه وقتی اخلاقاش را بررسی کردی

لینک اصلی





اینجارو کلا رها کردم از بس که هرکسی از ظن خود شد یار من!
آقای حسینی عزیز شما اصلا متوجه نیستین کسی که داره تو این ارتباط لطمه می بینه یا بهتره بگم داشت لطمه می دید منم!!!!!!!! یا من بودم!
برادر محترم اگر من بخوام با چیزی خودمو توجیه کنم ! مطمئن باش اینجا از دکتر سوال نمی کردم.. به توجیهاتم ادامه میدادم... عین خیالم هم نبود.
اینجا یه کلاس مشاورس که آدم برای یاد گیری میاد نه پند و نصیحت به این و اون@دوستان محترم! و درست کار بنده...
من یه چیزی رو مطمئنم اگر یکی سیر باشه نمی ره با غذا خوردن خودشو خفه کنه!
مهم درس گرفتنه ! وگرنه موقع نصیحت همه عاقلن و لابد بنده سفیه

=====================

دکتر شیری :

لازم نیست شما پاسخ به بقیه بدهید. طرح مساله شما به خاطر "شما" نبوده به خاطر "مساله "بوده و من متعجب میکنم متوجه این موضوع نشده اید. مساله دیگه اینه که آدمها در ابعاد کوچک این وبلاگ دچار هر پاسخی میشوند در ابعاد جامعه باید خیلی واقع بین باشید که به هیچ وجه کار به نصیحت و...نمیکشه. جامعه بیرحماه شما را حذف میکند . پس به جای متقاعد کردن این همه آدم ، آدم بره خودش را نجات بده. شما جوونید و بسیار امیدها فرارویتان است

لینک اصلی





سلام دکتر شیری عزیز
اقای دکتر... نمیدونم چه کار کنم، بدجوری گیر افتادم، من چند ماه پیش یه رابطه اشتباه با پسری که چند سال از خودم کوچیکتر بود شروع کردم... از همون اول همه چیو گفتم... گفتم که برادرم با نوع رابطه ما مخالفه... اون گفت فقط دوست باشیم... که اشتباه بود... اون شدیدا عاشق، من بود.. اما زبون تیزی داشت.. خودخواه بود و همه چیزو از دید خودش میدی... بارها بعد زدن حرفاش براش توضیح میدادم و متوجه میشد اشتباه کرده... من بزرگتر بودم و دیدم فرق میکرد.. سر یه مسئله ی قضیه بهم خورد.. من واقعا خوشحال شدم.. توهین بود حرفش اما راحت شدم.
حالا چند مسئله برام نامفهوم: من فقط یه هفته دوستی ارامش داشتم، اما بعدش نه... اصلا ارامش نداشتم... اما اون تمام مدتی که با من بود طبقه گفته خودش زندگی ارومی داشت... چرا ???
وسوال دوم: بعد دوماه برگشته و اصرار داره من باهش باشم... میگه دوست دختره داره اما عاشق منه... من نمیتونم باور کنم.. حس میکنم دروغ.. و بهم میگه تو در مقابل احساس من مسئولی... من چه کار باید بکنم???
من نمیخوام اشتباه بکنم..

=====================

دکتر شیری :

اینطوری که نوشته اید ، امیدی به ازدواج با این اقا نباید داشت. خب بذارید مساله خودش را حل کنه. وقتی اینقدر بی ثباتی عاطفی داره به درد شما قطعا نمیخوره

لینک اصلی





آقای دکتر چند تا نظر از این بار بدون نام گذاشتین که گفتن اگه قرار باشه یک میلیون دختر مجرد بمونن خیانت اجتناب ناپذیره این یعنی اگه توی یک جامعه تعداد اقایون کمتر باشه خانوما باید اقایونشون رو با دیگری شریک بشن؟ و بپذیرین که این وسط کسی مقصر نیست ؟به نظرم این جور نگاه کردن به قضیه یعنی ریشه بنیاد خانواده از جا در اوردن و به باد دادن.تازه برعکسشم هست یعنی اگه توی یک جامعه در یک مقطع زمانی تعداد اقایون از خانوما بیشتر باشه آقایون باید خانوماشون شریک بشن؟یعنی باید به نفع جامعه عمل کرد و فردیت رو نابود کرد ؟این یعنی اخلاق نسبیه؟

=====================

دکتر شیری :

من اصل خبر را جایی ندیدم. نسخه کمبود مردان متولد 55-65، افزایش ازدواج زنان دهه 60 با مردان هم گروه خود است نه تعدد ازدواج!

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
دکتر من یه سوالی داشتم
میشه بگید وقتی یه رابطه ای تموم میشه چطور باید با خلا و کمبود هایی که پیش میاد برخورد کرد؟

=====================

دکتر شیری :

اول سوگواری
بعد اندیشیدن
سپس سهم خود را صادقانه دیدن و جبران
چهارم بازگشت به زندگی بدون عقده

لینک اصلی





دکتر جون من زنی هستم که بارها شوهرم خیانت کرده ولی به خاطر بچه هام مدام میبخشمش نمیدونم کارم درسته یا نه می ترسم این بار کاری کنه که با ابرو ریزی باشه از نظر قیافه هم چیزی کم ندارم فقط شانس ندارم که شوهرم خیانت میکنه بعد از هر بار رسوایی می گه منو ببخش ومیگه دوست دارم میدانم مشکل روحی داره ولی نمی تونم بهش بگم بریم دکتر خلا صه اطرافیان میگن درست میشه ولی حیف جووونیم رفت

=====================

دکتر شیری :

سمر
شاید چیزی در شما هم هست ه او خیانت مینه
مثل همین بخشیدن همیشگی که طبیعی نیست. یعنی اینقدر نقاب خوب بودن که میزنید، مال انسان واقعی نیست مال یه اناسن تقلبیه
شما واقعی تر باشید

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۱۲
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی