سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

10

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ
دهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری





با سلام خدمت دکتر صبور ومتین خودمان.چنین موضوعی چند سال پیش برای من هم متاسفانه پیش آمد و اتفاقا با یک آدم به اصطلاح معتقد و اهل خدا و پیغمبرکه مراقب بودند حتی نمازشان قضا نشود.آن موقع هر دو مون دانشجوی مهندسی در یکی از دانشگاههای خوب کشور بودیم. بعد از دو سال آشنایی و ایجاد حس علاقه مشترک بین ما و از آن مهمتر رسیدن به شناخت و توافق قابل قبول تو اکثر موارد به خاطر دخالت های بیش از حد مادرشون همه چیز بی سرو صدا تمام شد.انگار نه انگارکه اصلا اتفاقی افتاده باشه. بعد از اون ماجرا فقط خدا میداند چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم خودم را جمع و جور کنم.منکه همیشه جزو دانشجوهای ممتاز دانشگاه بودم تا چند ماه بعد از اون ماجرا حتی نمیتوانستم روی کوچکترین مطلب درسی یا کوچکترین امور روزانه ام تمرکز داشته باشم. مثل یک انسان فلج شده بودم. الان که پنج سال از آن ماجرا گذشته در همه جنبه های زندگی میشه گفت آدم موفقی هستم.دانشجوی دکترا هستم و از زندگی که دارم راضی هستم. فقط همیشه یک چرای بزرگ بی جواب با من هست که بعضی وقتها خیلی اذیتم میکند.و علیرغم تلاش من برای فراموش کردنش انگار قابل فراموشی نیست.جناب دکترعزیز با این چراهای بی جواب توی زندگی که گاهی مثل یک زخم کهنه سر باز میکنه و هرچه تلاش میکنیم هیچ جوابی برایش پیدا نمیکنیم چه کار باید کرد؟متشکرم از لطف و صبوری بی دریغ شما.
=====================

دکتر شیری :

بعضی چرا ها هست که جوابش را عمر معلوم میکنه
خیلی خلاصه اش درباره دوستتون باید بگم عدم بلوغ شخصیتی و عاطفی در سنین پایین یه پسر موجب ارتباطاتی میشه براش که ممکنه بقیه را اغوا کنه ولی فکر نکنید برای این موضوع میشینه پلان میکنه طرف…سادگی خودشه

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
مثنوی رو که میخونم خیلی برام مبهمه، ممکنه یک کتاب تحلیل وتفسیر یا مولوی شناسی به بنده معرفی کنید؟
ممنونم
=====================

دکتر شیری :

خالد گرامی
من با تفسیر آقای کریم زمانی شروع کردم و خوب بود برام
اخیرا نوشته ای از دکتر نراقی خوندم و واقعا افسوس خوردم نبودم
مثنوی خلاصه ای بسیار خوب در قرن ۹ دارد نوشته کاشانی با تصحیح دکتر عبدالکریم سروش که خیلی شروع خوبیه

لینک اصلی






سلام خسته نباشید
جوابتون رو خوندم ، اگر طرف مقابل تقریبا همه ی موارد رو داشته باشه و زیبا هم باشه و فقط مطلوبیت جنسی نداشته باشه ، اونموقع چیکار میشه کرد؟
یعنی با سلیقه ی جنسی من جور نباشه ،،،، نمی خوام بعد از ازدواج نسبت به دیگران کشش … داشته باشم
من یه مردم یا پسر …
بسیار مهم و حیاتی و جدیه ، خواهش می کنم
=====================

دکتر شیری :
اگر هیچ مطلوبیتی نداشته باشه خب دردسر ممکنه بشه
طبیعتا اگر آرش کسی باشه که براش مسائل جنسی مهم نباشه، این نیز دردسر نخواهد شد

+

خب مسائل جنسی و تو آغوش هم رفتن مهمه هرچند تا حدودی آپولوتایپ هستم
استاد یک چیزی برام عجیبه
اینکه ایشون خیلی زیبا و خوشتیپ هستند درحد ستاره های معروف هالیوود اما من از قبل ها پیش خودم ساخته بودم که اگر اگر بخوام زن بگیرم تقریبا هم قد(من ۱۸۸م) و هیکل خودم باشه {{(این ایده آلم بوده) اما خب ایشون کوتاه تر و لاغر تر هستند ولی چرا من اونطورها زیاد کشش جنسی ندارم؟ و البته اینکه دوستش دارم ، بسیارزیاد و این مهمه
ترسم از اینه که بعد از ازدواج هم این کشش رو نسبت به بعضی از زن های اطرافم داشته باشم ، به نظر شما مشکلی در رابطمون ایجاد می کنه؟(شغلم درآینده فروش و مذاکره خواهد شد و روابط زیاد داخل و خارج کشور)
مورد دیگه ای که شاید به شما کمک کنه اینه که ایشون آرتمیس تایپ شدید هستند و قهرمان کشوری مسابقات رزمی و هدفش در آینده اینه که پرورشگاهی بزرگ بزنه که بسیاربسیار صحیح تر بچه ها رو تربیت کنه و اینطوری جامعه ای سالمتر بسازه و روابط زیادی با پسرها داره که کاملا با هوشیاری رفتار می کنه البته
استاد جان میدونم که چقدر وقتتون کمه و این چنین پیام هایی رو معمولا پاسخ نمیدید اما خواهش می کنم اینجا به من کمک کنید چون که در نقطه بحرانی رابطه و زمان تصمیم گیری قرار گرفتم
ممنون ، امیدوارم خستتون نکرده باشم
=====================

دکتر شیری :
به نظرم فعلا آمادگی ازدواج ندارید…

+

یعنی شما می گید رابطه رو بدون آینده ی مشخص فعلا همینطور ادامه بدیم؟
بدون هیچ تصمیمی برای آینده؟ این رو می فرمایید؟
=====================
دکتر شیری :
نه ! شما اینطوری برداشت میکنید !


لینک اصلی



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی