سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

110

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۹ ب.ظ

صد و دهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



آقای دکتر وضعیت بحرانی ترازین حرفهاست:(
نمی دونم من فقظ بی انگیزه شدم یا دیگان هم مثل منند..؟

=====================

دکتر شیری :

شما خیلی تلخ دارید میشید...اینقدرها هم اوضاع خراب نیست

لینک اصلی





دکتر عزیز وقتی انرژی یه ارکتایب هی تو وجودمون وول میزنه میگه میخوام منم ظهور کنم چه کار کنیم خفه اش کنیم یا بهش میدان بدیم؟ (وسوسه نیست ها جدا میخواد ظهور کنه)

=====================

دکتر شیری :

لادن عزیز
تا چی باشه و مبادا به شکل سایه ای بیاد بالا
مثلا ما نمیتونیم بگیم الان میخواد آرس درونم بزنه تو کله طرف مقابلم
یا بگیم الان زئوسم میگه باید فلانی را با اردنگی بندازم بیرون
یا آفرودیتم بگه نیاز دارم با فلانی هم آغوشی کنم
یه چیزی فراتر از آرکتایپ درون ماست که عبارت است از عقل و اخلاق

لینک اصلی





دکتر شیری شما کلاس تو زمینه روانشناسی عمقی دارید که به درد یه هنر اموخته فیلم نامه نویسی و کارگردانی باشه یا اگه جایی را میشناسید؟ به من معرفی بفرمایید . سپاس از لطف شما

=====================

دکتر شیری :

کلاسهای روانشناسی عمقی مخصوص دانشجویان روانشناسی است و احتمالا باید راه دیگری بیابیم. شما با یک سیر مطالعاتی چطورید؟

لینک اصلی





دکتر میشه کسی عاشق سخنرانی باشه اما از سخنرانی اظطراب بگیره میخوام بدونم این ویژگی برون گراست یا درون گرا؟

=====================

دکتر شیری :

سخنرانی امری اضطراب آوره برای هر کسی ، ماهر و آماتور

لینک اصلی





سلام اقای دکتر
من یه مشکل دارم که نمیتونم اون حل کنم میشه من راهنمایی کنید من چند ماهی نامزد شدم در رابطه با نامزدم خوب هستم مشکل من با خانواده الالخصوص مادرم هست
که این چند ماه زجرم داده هر کاری میکنم هر حرفی میزنم بهم میگوید نامزدت بیپول فلان یا تو خانواده ما را جلو خانواده نامردت خورد میکنی نمیدونم چه کار کنم یا میگوید چرا طرف نامزدت میگیری و فقط اون در نظر داری این کار تو درست نیست واقعا درماندهام از حرفهای مادرم کارش شده سرزنشو خورد کردن نامزدم جلوی چشم من اگر چیزی میخرد میگوید این چی خریده خاک تو سرش کمکم کنید تا بدونم چه کار کنم به خدا خستهشده با اینکه قبلا میدونست نامزدم از لحاظ مادی نسبت به ما ضعیف میدونه بعضی چیز ها در توان اون نیست ولی مرا به فشار وا میدارد که از نامزدم کارهایی را که در توانش نیست انجام دهد

=====================

دکتر شیری :

مادرتون احتمالا نقش خود را گم کرده اند و چی جایگزین مادری گردن برای شما پیدا نکرده اند.
گاهی که هویت یک زن توسط مادری کردنش اشغال شود ، اوضاع پیچیده ای ایجاد میشود
گاهی مادر احساس میکند داماد داره جواهر او را به سرقت میبرد
گاهی مادر به غریزه چیزی را درک میکند که ما نمیتوانیم درکش کنیم و مهمه

لینک اصلی





دکتر من با یک سیر مطالعاتی خیلی موافقم از کجا باید شروع کنم؟

=====================

دکتر شیری :

خاطرات اندیشه ها ، رویاها- آستان قدس رضوی
مدت میانگین مطالعه 10 روز

لینک اصلی





آقای دکتر ، ما همه انرژی زندگی توی ایران رو ،با وجود فشار اقتصادی ،کارشکنی های دولت جلوی کارآفرینی جوونها،مشکلات ازدواج و مسکن و ...... از صحبتهای شما می گرفتیم، امیدوار می شدیم و باز تلاش میکردیم. الان که شما این مطلب رو نوشتین، غم دنیا اومده رو دلم
واقعا، آخر و عاقبت ما چی میشه؟
دلم می خواست کتاب نفحات نفت رضا امیرخانی، انتشارات افق، رو از طریق وبلاگ شما به دوستان معرفی کنم.به امید روزی که خودمون توی اقتصاد و پیشرفت کشورمون دست داشته باشیم

=====================

دکتر شیری :

واقعا کتاب خوبیه...دستتون درد نکنه از یاداوریش

لینک اصلی





دکتر شما که در مجله موفقیت اشاعه فرهنگ مثبت نگری مینویسید شما دیگه حرف از این جور حرفها نزنید گاهی اوقات که منم از دست اوضاع زمانه خسته میشم یاد صحبتهای اقای حلت میفتم . به منظرم شاید درست هم نباشه ولی تو جامعه ما چشم وهمچشمی زیاد شده شاید به همین دلیل دیگه ادم ها به خیلی از چیزهایی که دارن قانع نیستن.

=====================

دکتر شیری :
بنده هرجا قلمی زده ام ، یا برنامه ای داشته ام، واقع گرا بوده ام . با خودم روراست هستم که به مردمم زلالی بدهم
لینک اصلی




وقتی که شما نا امید بشید امثال ما باید بریم...

=====================

دکتر شیری :
امیدم نشتی داره...هنوز نا امید نشده ام...فک کن چقدر سخته با تایر کم باد بخوای بری جاده بندرعباس؟
لینک اصلی





آقای دکتر باور بفرمایید به قول دوست عزیز طاهره .د. من در نمازم هم شک دارم.
دلم می خواهد بمانم و بجنگم .اما اصلا چه جنگی؟.من مجله موفقیت را می خواندم :ى اما الان شده 1000 تومان:اقای حلت هم دیگر زیادی در ابر ها سیر می کنند . اما شما نه.. واقع گراییتان را بیشتر می پسندم.. امیدوارم در فکر رفتن نباشیدونروید از ایران...

=====================

دکتر شیری :
من اگر میخواستم برم که نمی اومدم.قیمت اون مجله به نظر معقوله در مقایسه با افزایش هزینه ای کاغذ و چاپ و...
لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۱۵
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی