سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

115

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۷ ب.ظ

صد و پانزدهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



آخه دکتر چه وضعیتیه آدم ساعت 1 هنوز تو اتاق مطالعه باشه بعد میگن چرا زنها از کمبود محبت شاکی میشن شما که همش مشغول تدریس و دانشجو و کار و... شبها هم که زندگی ندارین ...بیچاره خانومها در زندگی با مردان پرکار همیشه آسیب میبینن!!!

=====================

دکتر شیری :

مینا جان ! من واسه جواب دادن تلفن برنامه که نمیتونستم بشینم وسط مهمون خونه ؟؟؟ اتفاقا خانومم الان میگه "هر چند وسط صدای شیر آب نمیشد جواب این سوال را داد ولی از طرز فکرت خوشش اومد !"
حواسمون هست...

لینک اصلی





سلام آقای دکتر ...وققتون بخیر
آقای دکتر نظرتون راحع به یک دختری که از هر نظر قویتوی زندگی ظاهر شده اما دو سه سالیه که بد میاره و شکست خورده ... از این جهت که کارشناسیشو به جای 4 سال ، 5 ساله تموم کرده و وقتی میخواسته بشینه برای ارشدش اونم برای یک جای خوب بخونه ، بد آورده و باز هم یکسال از زندگی عقب مونده (( برای این عقب موند از خوندن برای ارشد چون اعضای خانواده مشکل داشتند و باید از اونها حمایت میکرده )) و حالا این دختر همه جوره از زندگی بریده و هیچ امیدی ،به خدا هیچ امیدی برای زنده موندن نداره چیه؟
واقعا نظرتون چیه؟

=====================

دکتر شیری :

ببین مهناز گرامی
من نمیدونم حمایت از اعضای خانواده از سوی شما یعنی چی
وقتی پیشرفت کنی بهتر میتنی حمایت کنی چون زرنگی و پوزیشن خوبتری بدست میاری
الانم اگر کاربزرگتری کردی نباید حرص بخوری قطعا...تمرکزت را بدست بیار و بشین پای ارشدت و رشدت

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
یه مشکلی برام پیش اومده من چند سال به حساب اعتماد به مدیرمان ضامن وام برادر خانمش که همکارمون بود شدم. ولی درست مثل یه سونامی رابطه اونها بهم خورد و ما موندیم و چهارمیلیون بدهی. من و یکی دیگه از همکارا که شوهر خواهر ایشون هم میشه ضامن یه وام هستیم که الا یک میلیون و هشتصد نداده و ما باید بدهیم من به خاطر مشکلاتی که دارم برام خیلی سخته پرداخت کنم. می خوام برم دم خونه پدرش( این آدمی که ما ضامنش شدیم از این عجایب روزگار است که بماند.) از یه طرف من ضمانتی رو کردم که باید فکر یه همچین روزی رو می کردم و از یه طرفی اون آدم راست راست می گرده و به آدم و عالم زبون درازی می کنه دلم می خواد برم به پدرشون مشکلاتم رو شرح بدم شاید فرجی شد.

=====================

دکتر شیری :

یک مشاور حقوقی به نظرم میتونه ظرفیتهای حقوقی تون را بهتون یادآری کنه
اول قانونی قدرت نمایی کنید بعد برای رایزنی برید سراغ فک و فامیلش

لینک اصلی





سلام آقای دکتر من یک سوال پزشکی داشتم و نمیدونستم باید از کی بپرسم از نگرانی دارم دیوانه میشم ممنون میشم راهنماییم کنید:
آیا نوزادی که انگشت شصت یکی از دست هاش را نداشته باشه میشه گفت حتما ناراحتی قلبی یا سندرم دان داره؟
نوزادی که مبتلا به ناراحتی قلبی یا سندرم دان باشه بعد از معاینات اولیه در بیمارستان قابل تشخیصه؟

=====================

دکتر شیری :

برای تشخیص ناراحتی قلبی اکو میکنند و تصویربرداری های مخصوص
برای سندرم داون ، کاریوتایپ سلولی راحت بهمون ناهنجاری را نشون میده

لینک اصلی





سلام
برای تربیت فرزند(پسر 10ساله)چه کتابی هایی رو توصیه میکنید مطالعه کنم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

این برنامه ای که گفتید هرشب پخش میشه؟؟؟زمان و روز پخشش رو بگید که ما هم بی نصیب نمونیم

=====================

دکتر شیری :

خود برنامه اسمش هست هزار و یک شب
محتواش شاید کمی به سلیقه عموم نباشه...من چند دقیقه آخرش هستم و راضی نیستم مردم بیدار بمونند
کتابهای هایم گینات خیلی عالی هستند برای تربیت کودک

لینک اصلی





سلام دکتر خدا قوت به نظر شما با توجه به شرایط الان ادامه تحصیل دادن بهتره یا به فکر کار بودن ؟من تحصیلاتم را تا مقطع لیسانس ادامه دادم همیشه میگفتم حتما ادامه تحصیل میدم ولی الان نظرم عوض شده ؟ به نظرم همه چی تحصیلات دانشگاهی نمیشه ؟ خیلی مهارت ها هست که دوست دارم کسب کنم و یادگیریشون برام شده دغدغه ولی هیچ کدومو با مدرک دانشگاهی به دست نمیارم از طرفی هم باید پول داشته باشم تا بتونم یاد بگیرم ؟فقط یه راهنمایی میخواستم درس بخونم یا برم سر کار ؟

=====================

دکتر شیری :

من قویا معتقدم مدتی کار کنه آدم و بعد دوباره برگرده به درس

لینک اصلی





خوش به حالتون انقدر هدف داریدومن نمیدونم چرا ندارم ! شما از جوانی منظورم 20 به بعد برنامه ریزی کردید ؟

=====================

دکتر شیری :

14 مهتاب جون

لینک اصلی





سلام دکتر خدا قوت
من نمیدونم چرا نه حس رقابت دارم با دوستای دیگم نه خیلی هدف خاصی دارم.هرکار میکنم حس رقابت برام ایجاد نمیشه حتی تو درس.برام زیاد مهم نیست کی چند میشه یا از من بهتر بلده ! برعکس پدرم که جزوه های دوران دانشجوییشونو میبینم براشون بد بود یکی سوال کنه و بلد نباشند.نمیدونم اشکال از منه از چیه دکتر ؟
برای همینه تو کارام خیلی پیشرفت ندارم.1 سال دیگه کارشناسی تموم میشه ولی هنوز نمیدوم چی کار میخوام بکنم!!!!!!

=====================

دکتر شیری :

ممکنه والدینتون خیلی شلاق کامل باش بهتون زده باشند در کودکی
یا شلاقی دیگر زده باشند که " هیچی نشو"
تو بحث بازدارنده ها در کتابهای تحلیل رفتار متقابل خیلی نکات در این زمینه هست

لینک اصلی





دکتر جان
من تو خواب همش حرف میزنم دیگه ابرویی نمونده شبی نیست که مامان و بابام نگند چه قدر حرف میزنی !
بدبختی هم واضحه هم بلند.چی کار کنم
یه بار با خانواده رفتیم بیرون برای استراحت همه کنار هم بودیم صبح پاشدم دیدم خواهرم میگه وای چه قدر حرف زدی دیشب
چی کار میتونم بکنم ؟
یه موقع میگم چسب بزنم به دهنم بعد بخوابم

=====================

دکتر شیری :

مشکل خاصی نیست
یکی دوساعت قبل از خواب بنویسید اتفاقات روزانه را...خیلی تاثیر داره

لینک اصلی





اقای دکتر من یه نسخه میخوام ازتون دکتر جان وقتی از ما تعریف میشود بلا نسبت گوسفند کودکمان قلا ب و ذوق مرگ میشیم اینقدر که فلج میشیم خودمون باشیم میشیم هر چی اونطرف میخواد وای دکتر مهرطلبی پدرم را دراورد با کمال طلبی مشاور هم رفته از دزمان شناختی بهره مند شدم اما تغییر اساسی نکردم جون من ما را یه راهنمایی بکنید که این عمرمان نره به خاطر نظر ملت!

=====================

دکتر شیری :

وحید گرامی
طبیعیه که وقتی تعریف ازت میشه خوشحال بشی ولی وقتی از تو احساسی مبنی بر بی ارزشی با خودت داری حمل میکنی ، عملا موفقیتهای بیرونی مسکنی چند روزه هستند برات
اینکه چرا از تو حس خوبی به خودت نداشته باشی میتونه دلایل زیادی داشته باشه از فیزیکی بگیر تا رفناری و دستاوردی

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۱۸
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی