سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

119

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

صد و نوزدهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



اقای دکتر مدتیه در مورد حجاب وپوشش فکر میکنم اگه میشه من را راهنمایی کنید کتاب وهر چپزی که میتونه به من کمک کنه ممنون میشم کمکم کنید

=====================

دکتر شیری :

فکر کنم یک کارشناس دینی بتونه کمک بهتری کنه
حجت الاسلام برمایی به خیلی ها کمک کرده اند: bermaii@yahoo.com

لینک اصلی





می شه پسری رو که می گه من دیگه نمی خوامت چون با معیار های ازدواج من تطابق نداری و خیلی هم تلاش کردی واس برگردوندنش اما تو موضع خودش استواره رو به رابطه برگردوند؟یا اینکه باید قیدشو زد؟
البته شاید فراموش کردنش به قیمت کل زندگی من تموم بشه.

=====================

دکتر شیری :

فاصله بگیرید ازش و باز موضوع را نگاه کنید …فرصتی است هم برای خودتان هم برای ایشان

لینک اصلی





سلام من دختری۲۱ساله دانشجوی دکتری داروسازی هستم مدتی پیش از طریق فیس بوک با کسی آشنا شدم که ابشون هم پزشک هستن و ۲۵ساله مدام اصرار داشت که تباید ارتباطمون اینترنتی باشه و بعد از مدتی ارمن خواستند که هم را ببینیم بعد از این دیدار از من خواستند که با خانواده ام قضیه را مطرح کنند چون از اول میگفتن که قصدشون ازدواج است بعد از حدود یک ماه به شهرستان خودشون رفتن و عید و شلوغی را بهانه کردند که نمیتوانند به خانوادا شان چیری بگویند در اخرین تماس تلفنی مان گفت که میخواهد مساله را جدی با خانواده اش مطرح کند در تمام طول این رابطه با من خیلی مهربان و با احساس رفتار کرد و من هم چوناولین کسی بور که به زندگیم آمد تحت تاثیر قرار گرفتم ولی به یکباره غیب شده است پیام هایم را میخواند ولی جواب نمیدهد جواب زنگ را هم همینطور من هم به او گفتم که این رابطه را تمام میکنم چون برای احساس من ارزشی قاءل نیست و در واقع هم نمیتوانم به آدمی که چنین شخصیتی دارد اعتماد کنم ولی هنوز دوستش دارم و دلتنگ او میشوم ما خیلی از لحاظ شخصیتی مشابه بودیم در ضمن من دختر پرتوقعی نیستم وو حتی به او گفته بودم که حاضرم در شهرستان زندگی کنم حالا واقعا گیج شدم نمیدانم چرا یکباره ترکم کرد وقتی تا چند شب قبلس حرف عشق میزد

=====================

دکتر شیری :

احتمالا دروغهایی بهت گفته که نمیتونه درستش کنه
مثلا نامزد داشته باشه
پزشک نباشه
سربازی رفته باشه!!!

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
میشه لطف کنید مراحل و روش های ترک اعتیاد عاطفی را بیان کنید؟
ممنون

=====================

دکتر شیری :

مفصله زهرا خانوم
۱- نشخوار نکردن خاطرات و دوری کردن از موسیقی ها و مکانهایی که با هم بودید
۲- سوگواری لازم برای خود و دیدن سهم خود
۳- پای خبرچینها را بریدن
۴- عشق خانواده را موقتا ، غلیظ تر کردن

لینک اصلی





سلام،
وقتی همونطور که فرمودید دچار شیفتگی نمی شیم راه درست چیه؟؟ بدون شیفتگی ازدواج کنیم و خانواده را تشکیل بدیم یا به این وادی ورود نکنیم؟ میترسم زندگی به کام خودم و طرفم تلخ بشه و پشیمون بشم. راه درستر کدوم می تونه باشه استاد؟؟

=====================

دکتر شیری :

لازم نیست آتش بگیریم تا ازدواج خوبی داشته باشیم
کافیست گرم باشیم

لینک اصلی





سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر
دکتر یه سوال بپرسم
واقعا محبت کردن و دوست داشتن میتونه باعث این بشه که طرف شما تو رابطه بترسه و کم بیاره و یکدفعه بی دلیل بخواد رابطه رو کم کنه؟ یا دلیل دیگه ایی داره و اینها می تونه بهانه باشه
اینکه تو خیلی خوبی و من لیاقت تو رو ندارم یا جمله هایی از این دست، می تونه چه مفهومی داشته باشه به نظرتون؟؟

=====================

دکتر شیری :

باید به مقدار ظرفیت یه نفر بهش محبت کرد به اندازه ای که خود آدم بالا نیاره و متوقع نشه. گاهی اوقات نیز یه نفر یه کاری میکنه که وجدان درد داره و خجالت میکشه از محبت آدم به خودش

لینک اصلی





درمورد کسی که یهش تجاوز شده میخواستم یدونم یرای یدست اوردن اعتماد بنفسش چیکار یاید بکنه؟ البته مریوط به کوچیهاش بشه

=====================

دکتر شیری :

اولا خیلی متاسفم
دوم اینکه حتما باید بره نزد درمانگر بررسی بشه
دکتر افتخار 88744538
دیر وقت میدهد ولی ارزشش را داره

لینک اصلی





دکتر راهنمایی می خوام گرچه نمی دونم اینجا جای مناسبی هست برای مطرح کردنش یا نه ؛ خواستم ببینم کسی که تخصصی داره ، تا حدی تجربه و سابقه ی خوبی هم داره تو زمینه ی تخصصش ، و الان میخواد یک بیزنس شخصی راه بندازه از کجا باید شروع کنه ؟ 3،4 ساله دارم برای شرکت های مختلف کار میکنم ، حس میکنم دیگه وقتشه برای خودم کار کنم (با توجه به حقوق ناکافی و مهم تر تخصصی که تا حد زیادی هدر میشه) ، ولی واقعا نمی دونم از کجا باید ، و چطور باید شروع کنم .
دوست و آشنا تو زمینه های مختلف که کار بلد باشند هم دارم ولی همه پراکنده ایم!ر

=====================

دکتر شیری :

تشکیل شبکه خوب، اطمینان از جای پای جدید ، کندن از کار قدیمی بدون آسیب به بقیه برای خوش نامی که بعدا بهش احتیاج دارید

لینک اصلی





دکتر ادم باید اجازه بده دل مرده بشه یا این که به هر زوز و ضربی شده با هر اتفاق بدی که میافته خودمون را جمع کنیم و ادامه بدیم؟

=====================

دکتر شیری :

قطعا اینم بخشی از زندگیه مهرداد جان

لینک اصلی





سلام دکتر
من همونیم که کامنت گداشتم و گفتم با 3 تا مرد زن دار رابطه داشتم که دو تاشون مطلقه انف در صورتی که خودم خیلی کم سن و سالم و تو ی خانواده مقبد و با فرهنگ و تحصیل کرده به دنیا اومدم
همونی که گفتم کمکم کن
همونی که گفت حتی اگه نیاز باشه میاد پیش شما
پس جرا جواب منو ندادید

=====================

دکتر شیری :

چون طرح سوالتون را تو یک وبلاگ عمومی، مناسب تشخیص نمیدهم و قویا فکر میکنم شما باید نزد یک درمانگر به طرح این بحث بپردازید تا قسمتهای درست و تخیلی این داستان از هم تفکیک شوند

لینک اصلی


  • ۹۴/۰۴/۲۰
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی