سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

148

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

صد و چهل و هشتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری




سلام
آقای دکتر به نظر شما یه دختر متولد 67 (23 ساله) و دانشجو بهتره منتظر شرایط مناسب و خوبی که قراره در آینده برای پسری که باهاش در ارتباطه باشه یا به درخواستهای ازدواجی که براش مطرح هست و یه زندگی معمولی در پیش داره جواب مثبت بده؟

=====================

دکتر شیری :
یکتای گرامی
یکی دو سال دیگه هنوز فرصت دارید...اگر خواستگار خیلی خوب دارید ، حتما بهش فکر کنید



دکتر اینکه میگید خرد هر خاطره را بگیرید یعنی چی ؟ میشه منبع مطالعاتی معرفی کنید در این زمینه؟

=====================

دکتر شیری :
کتابی نیست مهرداد جان...خود زندگیه



اقای دکتر ابراز وجود واقعا بهترین شیوه ی ارتباط من دکتر تو بعضی موقعیت ها واقعا پشیمون میشم از ابراز وجود . مثلا من چند روز پیش رفته بودم کارواش یکی زد تو صف محترمانه با الگوی ابراز وجود( کاملا اروم بدون عصبیت با چهره ای اروم ) همدلی کردم و مطلب ر ا بهش گفتم. اقای دکتر اگه ملت نیومده بودند طرف یه کتک سیر زده بود ما را . دکتر ما چه موقع واقعا ابراز وجود کنم چه موقع باید منفعل بود؟

=====================

دکتر شیری :
سلام
در کارواش ابتدا به مسوولش میگید و اگر ترتیب اثر داده نشد به خود طرف منتها نه با گفتگو بلکه با ماشینتون راه خودتون را میرید و بهش راه نمیدید...اگر نمیشد ، بهش ندا میدید که جلوی شما نمیتونه بره
گاهی هم کتک میخوریم ولی بهتره تو انفعال نبوده باشیم



سلام آقای دکتر شیری
یک سال است که نوشته های ارزشمند شما را میخوانم و بسیار درس آموخته ام...و به داشتن بزرگ مردی در چون شما در کشورم افتخار میکنم


یک روز برایتان کامنتی گذاشتم و برای ولع ج... که سرتاپای من را چند سالی ست فراگرفته راه چاره ای خواستم بی آنکه برایتان شرح دهم که با 24 سال سن هنوز خواستگاری ندارم... و شما گفتید که ازدواج کنم...


امشب داشتم کامنتهای مربوط به پست‏"‏ روز اسمشو نبر‏"‏ را میخواندم پاسختان به خانمی که در مورد pcos سوال کرده بود من را ویران کرد...
آقای دکتر من یکی از مبتلایان به این بیماری هستم که من را به ورطه نابودی کشاند و سرمایه های جوانی ام را یکی یکی سوزاند
هرچند بعد از 2 سال متوجه بیماری ام شدم و تحت درمان متخصص قرار گرفتم و تا اندازه ای تقلیل پیدا کرد اما دلم از همه محرومیت ها و سرکوب هایم خون است...
خیلی سخت بود
خیلی خیلی سخت
دلم شکسته است 
از خدا
آقای دکتر آن کامنت آتشم زد....
ببخشید که اینقدر تلخ نوشتم دست خودم نبود...
شاد و سربلند باشید

=====================

دکتر شیری :
صفورای گرامی
داشتن بیماری آنهم کیستهای تخمدانی باعث بدبختی آدم که نمیشه...همه ما شرایطی در جسم و روحمان داریم که سهل نیست...امیدوارم درمانها باعث شده باشه که الان با هورمونهای بدنتون در تعادل باشید



آقای دکتر, میشه راجع به اون مورد که خانم صفورا مطرح کردن توضیح بیشتری بدید؟ من یه پسر بیست و پنج ساله ام, که احساس می کنم میل جنسی خیلی زیادی دارم.یعنی از بچگی کشش ج ن س ی زیادی داشتم.واقعا کنترلش خیلی سخته.همه زندگیم این شده.
چطوری میشه فهمید که واقعا همچین چیزی هستش یا نه؟ یعنی اگه بیماریه خب, به چه پزشکی باید مراجعه کنم تا اون تست کنه؟
ممنونم ازتون.

=====================

دکتر شیری :
اون بیماری تخمدانی اختصاصی زنان است. مال شما غیر طبیعی نیست. مراقب باشید تحریک بیرونی کمتر بشوید( فیلم و عکس و...)



دکتر جان روز خوش!
دیشب خوابی دیدم که گفتم براتون بگم:خواب دیدم توی منزلی هستیم با جمعی از دوستان و البته شما هم هستید با یک کت کرم رنگ و داریم مثل کلاسها با هم گفتگو می کنیم.من احساس گرما وخفگی کردم و رفتم پنجره رو باز کردم.بعد از مدتی نمیدونم باد اومد یا هوا سرد شد که شما رفتین پنجره رو ببندین که لبه پنجره خورد به صورتتون و پایین چشم چپتون و روی لپتون یه سطح برآمده قرمز به وجود اومد.ولی شما خیلی خندان به صحبت کردنتون ادامه دادین و در حین صحبت این سطح برآمده هی بزرگ و بزرگتر میشد و مثل یه بادکنکی شده بود که انگار از سرش به صورت شما وصل بود و بقیه ش از صورتتون آویزون بود ولی شما همچنان خندان بودین و ظاهرا دردی نداشتین.بعدش رفتین سمت یکی از دوستان و شروع کردین به صحبت کردن.بعدش که به سمت ما برگشتین دیدم که صورتتون درست شده و اون بادکنک از بین رفته و خلاصه انگار نه انگار.ولی حالا بادکنک روی صورت اون دوستی بود که قبلش داشت با شما صحبت می کرد...خلاصه که خیلی خواب عجیبی بود...
خودم فکر کردم شاید چون دیروز عصر یادتون بودم و اینکه کلاسمون تموم شده و دیگه دوشنبه ها فعلا قرار نیست ببینیمتون و اینا...شب خوابتون رو دیدم ولی نفهمیدم چرا انقدر عجیب و غریب...

=====================

دکتر شیری :
ندای گرامی
معمولا شخصیتهایی که در خوابهای ما می آیند بخشهایی از خود ما هستند . تصویری که از من در روان شما نقش بسته ، با شما حمل میشود و اما بادکنک
میتونه یک رویای ساده باشد میتواند ترسی بی دلیل باشد
شما با اشنایی با بحثهای شخصیت شناسی و نمادها بهتر خواهید تونست تحلیل کنید اوضاع خودتون را



سلام دکتر شیری عزیز
ممنون از این همه مطالب مفیدی که بهمون یاد میدین من همیشه خودمو مدیون شما میدونم

دکتر من 27سالمه و حدود یه ساله وبلاگ شمارو میخونم و راهکارای شمارو به کار بستم که خیلی برای من کارگشا بوده باعث شد تو این یه سال 4تا خواستگار داشته باشم.

چیزی که فکر منو مشغول کرده اینه که من قبل از آشنایی با شما نمیدونستم ظاهر هم تو انتخاب مهمه، اینکه به قول شما طرف لازم نیست زیبا باشه بلکه مهم اینه که به دل آدم بشینه.قبلا میگفتم پسرخوبی باشه حالا قیافش مهم نیست حتی اگه به دلم ننشست.ولی بعد که مطالب شمارو خوندم فهمیدم شاید بعدا تو زندگی مشکل ایجاد بشه.
دکتر ازون 4تا خواستگار 3تارو بخاطر اینکه ظاهرو رفتارشون به دلم ننشست رد کردم. فقط یکی ظاهر و رفتارش به دلم نشست که به دلایل دیگه ای نشد.
دکتر الان گیجم که کار درستی کردم یانه؟برداشتم از حرفای شما درست بوده؟ خانوادم میگن سخت گرفتی به نظر شما سخت گرفتم ؟ این فکر اذیتم میکنه و برای تصمیم گیری برای انتخابای بعدی دچار تردید شدم

=====================

دکتر شیری :
بهناز گرامی
بالاخره ما با کسی ازدواج میتوانیم بکنیم که بتونیم در آغوشش برویم راحت 
اگر فردی حتی این را نداشته باشه خوب، کار خوبیه که ردش کرده باشید



سلام دکتر صحبت های سمینار دیروزتان عالی بود و عجیب اولین سخنرانی بود که نتونستم جلوی اشکهایم را بگیرم.
سوالی داشتم یک پرسفن میتونه با کلاس های شما یکدفعه به یک آتنا تبدیل بشه؟
سوال دیگر این که خواب ریختن کامل مو میتونه نشانه ای از تغییر باشه؟
و سخن اخر اینکه من از سال 80 به دنبال چنین کلاس هایی بودم نمی دانم چرا باید بعد از 10 سال برسم می دونید از خیلی از مشکلاتم می تونستم عبور کنم و تغییرات بهتری در زندگی ام بدهم یادم است در دبیرستان از معلم روانشناسی وقتی در مورد خودسازی و تحلیل خودم سوال کردم گفت نمازت را بخون روزه ات رابگیر هنوز هم مات شدن نگاهم روی در و دیوار و حیرتم را فراموش نمی کنم؛ یک جورهایی تاسف می خورم برای نسل سوخته خودم.

=====================

دکتر شیری :
پرسفون دختر خوشبختیه....کمی آتنا بیاره بالا یا ارتمیسش را زندگی کنه خیلی خوب تر میشه
معلم روانشناسیتون را الان باید برید پیداش کنید که کجاست!!!!



سلام
دکتر میشه لطفا چندتا کتاب خوب در زمینه تفاوت زنان و مردان و همینطور شناخت بهتر مردان بهم معرفی کنید؟
مرسی

=====================

دکتر شیری :
انواع مرد
نمادهای اسطوره ای و روانشناسی زنان
زن بودن



دکتر جان چه راه کارایی دارین برای عادی و یکنواخت نشدن زوجین برای یکدیگر؟

به جز مسافرت و تغییر دکوراسون؟

=====================

دکتر شیری :
خیلی چیزها هست که بارها گفته ایم....الان تو این مجال نمیشه نوشت
بحثی داریم به عنوان "نشاط پس از ازدواج "که بزودی محصولش بیرون میاد استفاده کنید لطفا

  • ۹۴/۱۱/۱۰
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی