سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

17

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ

هفدهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام اقای دکتر
بدون اغراق بگم. یه زمانی خیلی داغون بودم. بمدت یکسال یک چشمم اشک بود و یک چشمم خون. رنجی که به من وارد شده بود عزت نفسم/اعتمادبنفسم/هستیم و همه چیزم را از من گرفت.
تا با شما اماده شدم. اومدم. و دیدم رنج وارده به من یجورایی از خودم ناشی میشه. تلاش کردم. تغییر کردم. رشد کردم هرچند هنوزم باید بیشتر تلاش کنم. هنوز جا برای تغییر و بهتر شدن دارم.من همه اینها را از شما دارم. خدا بهتون بهترینها را بده که لایقش هستید.
با اون جمله معروف و طلایی خیلی اروم شدم: این ادم تو زندگی تو چیکار میکنه؟؟؟
موفق باشید

=====================

دکتر شیری :

الناز گرامی . از رابرت بلای یاد گرفتم که جایی که انسان زخم میخورد ، نبوغ او آغاز میشود. شما نبوغ دارید و باید بهتون تبریک گفت : نبوغ زندگی

لینک اصلی





خب معلما جذبه ای دارن که انکار ناشدنی است.مخصوصا استادی مثل شما .که ادم محو سخرانیهای پربارتون می شه .من خودمو جای خانوم اون اقا می ذارم وبهش حق می دم که عاشق استادش بشه ولی ترک خونه کار درستی نبوده.

=====================

دکتر شیری :

اون خانوم عاشق استادش نشده بود بنده خدا ! اصلا ! فقط از زندگیش بیرون زده بوده و هنوز نمیدونیم برای چی تین کار را کرده.یادتون باشه راوی داستان مرد اون زندگیه .

لینک اصلی




آقای دکتر میشه یه کم راجع به بدبینی و رفع این نوع دیدگاه بنویسید!؟
من به شخصه درباره ی هر مسئله ی کوچکی اول نتیجه های بدبینانه رو بررسی می کنم و در اکثر مواقع شاید اصلا قضیه اونجوری نبوده که فکر می کردم...

=====================

دکتر شیری :

لیلای گرامی !چیزی که من بلدم اینه که نوع تربیت ما در کودکی باعث میشه حساسیتهای خاصی پیدا کنیم .مثلا اگر خانواده ای داشته باشیم که همیشه از ما با جزئیات درباره ریز کارهامون سال میکردند و نظر میدادند ممکنه در بزرگسالی کسانی بشویم که به دیده بدبینی به مسائل نگاه میکنند

لینک اصلی





با سلام و خدا قوت
من از طریق نوشته های شما در مجله موفقیت با شما آشنا شدم و در شهرستان زندگی می کنم.
در سایتتون که به تازگی با فیلترشکن مطالبش رو می خونم متوجه شدم شما یه سمینار در ارتباط با مسئله خیانت برگزار کردید.
می خواستم ببینم هیچ راهی هست که بتونم CD صوتی یا تصویری سمینار مذکور را تهیه کنم؟
یه سوال شما نظرات خصوصی رو هم در این وبلاگ مشاهده می کنید؟

=====================

دکتر شیری :

مهناز گرامی
اون برنامه را فکر کنم فایل صوتی ازش داریم ولی اینکه بتونیم بفرستیم براتون قول نیمتونم بدهم زیرا ادیت آن طول میکشد ...
من نظرات خصوصی را میخوانم اما برای پرسش و پاسخ بهترین کار مکاتبه با آدرس ای میل من است

لینک اصلی





سلام استاد
بازهم مثل همیشه جذاب و گیرا
والا آخه بستگی داره طرف چقدر بیارزه آخه مثلا چی باشه که ارزش فکر کردن و ذهن رو برای طراحی نقشه و استراتژی جنگیدن داشته باشه
فکر نمیکنم توی این یه مورد اصرار ثمر بخش باشه
آقا اگه طرف مال ما باشه میمونه دیگه اگه نه خوب میره الهی که خوشبخت بشه
همیشه سرفراز و برفراز باشید
با احترام
پی نوشت: سایت خودمون کی دوباره درست میشه آخه؟

=====================

دکتر شیری :

من خیلی بااین جمله موافق نیستم
"آقا اگه طرف مال ما باشه میمونه دیگه اگه نه خوب میره الهی که خوشبخت بشه" زیرا توش انفعاله تا توکل.شما اگر تقلای درست نکنی و طرف بره و شما تغییرات لازم را اون طوری که لازمه ایجاد نکنی ، خب نیمتونی لوله کشی به خدا و..کنی

لینک اصلی




سلام

حالا چرا پنج شنبه ها؟

این کلاسها سی دی یا جزوه ای نداره که بشه خرید؟

=====================

دکتر شیری :

5شنبه ها عصر وقت خایصست که میتوان خیلی آنرا غنی کرد.کلاس ما زمانی شروع میشود که ترافیکی در کار نیست و زمانی تمام میشود که میتوان به برنامه های آخر هفته ( دید و بازدید و میهمانی و...)به راحتی رسید

لینک اصلی





وقتی فقط یک کلاس 18 ساعته کم کم 150هزار تومن در میاد, وقتی احساس می کنی کلاسهای زیادی هست که بهشون احتیاج داری و درعین حال می دونی با حذف سینما و یه پیتزای معمولی که بعنوان تنها تفریحت گه گاه با دوستات می خوری هزینه کلاسهات باز در نمیاد, و وقتی با استادی مواجه می شی که خیلی روشن فکر و درعین حال مردمی به نظر می رسه, انتظارت کمی درک متقابله!

=====================

دکتر شیری :

 ما تقریبا در اکثر کلاسهای سال 89 مون جلسه جداگانه بحث و گفتگو در طول هفته گذاشتیم تا حالت کارگاهی نیز به سمینارها داده شود .درباره درک متقابل نیز موافقم و تلاشمون نیز در همین راستا بوده است .من کامنتها را میخوانم تا به همین شفافیت برسم و برسانم . هزینه های جاری موسسات آموزشی بالاست و همه ما در یک جامعه زندگی میکنیم و مثلا من در فلوریدا نیستم و شما در ایران ! ما از خدامونه که نامه تقاضای جایی که 8 ماه است برای شهرداری منطقه...نوشته ایم پاسخ داده شود...حداقل بهمون بگویند نه! جای عالی دارند و نه خودشان استفاده میکنند و نه به کسی میدهند که اجاره کند و ما مجبور میشویم هزینه های بخش خصوصی را تامین کنیم. امیدوارم اینها خدای ناکرده ناله نباشه و کمک کنه به انجام کاری خوب و در خور دنشجویان دوره ها.

لینک اصلی




سلام خیلی هزینه ها بالاست والا ما از اول همه دوره هاتون تا الان کلی پیاده شدیم ... حالا اون قولی و که داده بودین عمل می کنین که مدرک می دین و تست برگزار می کنین یا با شعبانعلی دست به یکی می کنین که بگین باید با شرایط بسازین تا موفق بشین ؟

=====================

دکتر شیری :

دست شما درد نکنه! بعد اینهمه دک و پز و سالها موسسه داری ، بیاییم تو دوره نبوغ زندگی ، سر مردم را گول بمالیم و لقمه حروم بدیم خانواده مون؟ یعنی قیمت ما و معرفتمون و ...یه مدرکه؟

لینک اصلی




سلام آیا تواین دوره میشه بصورت تک سمینار شرکت کرد یا سمینارها به هم وابسته اند؟

=====================

دکتر شیری :

سمینارهای سفر قهرمانی متصل هستند و متاسفانه تک جلسه ندارند

لینک اصلی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی