سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

37

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

سی و هفتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام
آقای دکتر یه سوال

چرا قبلا پسرا تو این حدود سنی و یا حتی پایین تر ازدواج میکردن و مسئولیت پذیر هم بودند و خب مشکل خاصی هم نبود؛ ولی الان دیگه اینجوری نیست. بعضیها 30 سالشونه اما انگار یه بچه 6ساله هستن. این قضیه درمورد دخترا هم صادقه. چی عوض شده؟ نحوه تربیت خانواده ها فرق کرده یا شرایط جامعه اینطوری شده؟

=====================

دکتر شیری :

چون خانمها پسرانی پرورش میدهند که تو سی سالگی ، بند نافشون از ننه هاشون بریده نمیشود !

لینک اصلی





یه سوال؟ میشه بهم بگید چرا اینقدر اقایون تمایل پیدا کردن که در کنار همسرشون یه دوست دختر هم داشته باشن؟و جالب اینجاس که همشونم میگن زنمون رو خیلی دوست داریم با هم مشکلی نداریم اما گاهی وقتا موضوعاتی پیش میاد که نمیتونی به زنت بگی با یه دوست دختر راحت تر میتونی در میون بذاری.
آخه یکی نیس بگه تو راضی هستی وقتی واسه خانومت هم موضوعاتی پیش میاد و نمیتونه به تو بگه بره با دوست پسرش در میون بذاره؟
واقعا واسه خانومای ایرانی متاسفممممممممممممممممم
البته این تو دوستیام هستش ها مثلا بهت میگن تو فرق میکنی من که اونارو به اندازه تو دوست ندارم اونا دوستای دوره ای هستن میان و میرن. جالبه نه؟

=====================

دکتر شیری :

غلط زیادی کرده....مرد و زنش هم فرقی نداره خانوم....رابطه موازی مخربه خلاص!

لینک اصلی





با همتون مخالفم

دردرسته همه ادما باهم اشتباه نمیکنن ولی برید پرونده های هزاران هزار دختری روببینید که تو دادگاهنه خودشون ابرو دارن نه پدر مادراشون دیگه هم نمیتونن ازدواج کنن
از زنابا دختر8ساله گرفته تا دخترای دبیرستانی ودانشجو
تازه اینا فقط اونایی هسن که کارشون به دادگاه کشیده
شایدم بگید پرونده هایی هم هسن که پرازطلاق عدم تمکین اعتیادزوج و...............
اما بنظرتون با این همه سختگیری وضع بهترمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرد30ساله چی داره که بخوا زن بگیره؟؟؟؟اعصاب داره لذتی براش مونده وقتی توی این مدت طولانی خودشو تخلیه کرده وقتی فقط زن میگیره تا در دهن مردمو ببنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفاییامبرو ننننننننننننننه حرفای خدا رو گوش میکردیم1عالمه ازاین اصطلاحات فانتزی روان شناسانه رو نداشتیم(رابطه موازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

=====================

دکتر شیری :

چر اینقدر عصبی هستی؟ مگر بناست جملات ساده ادیان دردهای پیچیده همه مردمان را حل کند؟ آیا این انتظار سختی از مردم نیست؟ و مگر اینهمه مراجع نمازخون و مومن مطبهای دنیا ، جز دین داری داشته اند؟
از حجم ساده دیدن مسائل در شما و طعنه هایتان به بقیه حس بدی گرفتم حس اینکه با ما مانند نفهم ها و از بالا صحبت میکنید...این رسم ما نیست در این وبلاگ

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
می خواستم بدونم آیا دوره ی خاصی برای افرادی که در مرحله طلاق هستند یا طلاق گرفته اند هم دارید؟ اونها باید چیکار کنند و چطور در زندگیشون عمل کنند؟

=====================

دکتر شیری :

سالهاست میخواهم این کار را بکنم و به امید حق بزودی این دوره را طراحی و تدریس خواهم کرد. ممنون از پیشنهادتون

لینک اصلی





سلام
این مطببو خوندم خوشم اومد.
دوست داشتید یه سری بزنید.
http://02nafar.blogfa.com/

=====================

دکتر شیری :

بچه های مذهبی لذت خواهند برد

لینک اصلی





سلام
دکتر جان حقیقتا منبع این بحثها معرفی نمایید که اگر ما خواستیم دنبال کنیم (داخل خانه جوان )بتوانیم به سخنران نقشه راه بدهیم .

=====================

دکتر شیری :

آقای سهرابی عزیز
بزرگترین منبع این مطالب تجربه کلینیکی و شاگردی دهها استاد برجسته کشور مثل دکتر مجد و...بوده بعلاوه کتب و مقالات علمی خوب
یکی از کتابهایی که به من کمک زیادی کرد اسمش بود در جستجوی عشق و زندگی از نیل کلارک/
کتاب دیگر عبارت بود از آخرین راه از گوگنبال

لینک اصلی





با سلام حضور دکتر شیری
اینجانب پدر یکی از دوستاران شما هستم که در سمینار هاو از طریق وب با شما در ازتباط هست
دکتر من پدر دختری32 ساله هستم که دخترم را خیلی دوست دارم و دخترم دارای مدرک کامپیوتر و زبان است دختری بسیار ارام و مومن و مودب و حرف گوش کندخترم تنها دختر خانواده هست و من اون طوری بزرگ کردم که بین ما علاوه بر رابط پدرو دختری مثل یک دوست هستیم هر وقت مشکلی داشته باشد میایدو بدون هیچ واهمه و دلهره با من در میان میگذارد اما نمیدانم چطور بگویم با مادرش کمی اختلاف دارد . دکتر دخترم خر چه در وب شما میخواند انها را برایم باز گو میکند به طوری که من هم علاقه مند شما کرده دو سال پیش شما در تبریز سمیناری داشتید که به اصرار دخترم من در این سمینار شرکت کردم و از نزدیک باشما اشنا شدم دخترم اخلاقی که دارد در هر کاری اول از من اجازه میگیردو با من مشورت میکند
و با دیدن شماو اشنایی با شما با وب شما ارتباط برقرار کرد و هر روز همه انچه را خوانده باز گو میکند و من هم جاهایی که لازم باشد تایید میکند که توجه اش را بیشتر کند چند هفته پیش که در تلویزیون برنامه داشتید

منو دخترم به برنامه تان نگاه میکردید در ان برنامه یادم شما به پدر ها توصیه کردید که با دختر هاشون صحبت کنندو از انها درمورد علایقشان و خواسته شان را از طرف مقابل جویا شوند که دخترم با لبخند گفت بابیی من همینطور بله من بیشتر سعی میکنم نظر دخترم در نظر بگیرم تا حالا هزاران خواستگار داشته که نظرش منفی بود میگفت من خواستگار بازاری نمیخواهم من کسی را میخواهم که تحصیل کرده باشد من با این که طرفها مناسب بودند ولی چون میدیدم باب میل دخترم نیست رد میکردم دخترم با همه خوبیها که دارد یک عیب دارد که ان مرا خیلی ناراحت و دلواپسم کرده به طوری که الان دو هفته است شبها نگرانمو خواب راحت ندارم و او ن کمی بد اخلاق است البتهبا من فقط با مادرش سر هرچیزی بحث میکند چند وقت پیش گفتم اگر دکتر شیری تبریز بود حتما برای مشاوره میبردم پیشش و این حالت چرا من ناراحت میکند برایاین که به تازگی حواستگار پیدا شده که با پیدا شدن این خواستگار پرخاشگری او نسبت به من هم میشود البته پسر تحصیل کردهو دارای مدرک لیسانس و از خوانده مومن و متدین است که تحقیق کردم و نگرانی من هم از رفتار دخترم و هم از این که اور ا از خودم دور میکنم دلواپسم
نمیدانم علت رفتار او چیست البته یکلحظه عصبانیو پرخاشگر میشود و بعد 10 دقیقه به حالت طبیعی برمیگردد میترسم بعد از ازدواج این رفتار مشکل درست مکند
دختر یکی یک دانه دردسر است دکتر چون خیلی دلواپس بودم نوشتم تا از شما راهنمایی بگیرم که با دختر چه کنم که در زندگیش دچار مشکل نشود البته میدانم که دختر عاقل استو فوت وفن زندگی را میداند چرا که با شنیدن این حرف فهمیدم که او میداند که نباید انتظار داشته باشد شوهرش مثل پدرش تمام احتیاجات اورا براورده کند و شوهر را نباید با پدر مقایسه کرد چرا که امروز عصر کفت من میدانم همه مرد ها مثل بابام نیستند بابام استثناست با گفتن این حرف اشک در چمم جمع شد
دخترم خیلی دوست دارم راهنمایی کنید
با تشکر
سعادت مند شوید

=====================

دکتر شیری :

من بهتون تبریک میگویم برای اهتمامی که داشته اید به حساسیتهای دخترتون و همچنینی تلاشی که برای پیشرفت او همچنان متحمل میشوید
درباره عصبانیت ایشان شاید مغرور باشند شاید خود شیفتگی پنهانی داشته باشند. گاهی اوقات رابطه اشتباه با مادر و توقعات بیجا از او باعث رفتار تند میشود ...در مجموع شاید یک دوست تاثیر بهتری در این زمینه داشته باشد تا تذکر مستقیم شما

لینک اصلی






سلام

سوالایی که تو ایمیل ازتون پرسیده میشه حتما باید درمورد ازدواج باشه؟

=====================

دکتر شیری :

من درباره مقوله "ارتباط " مسلط تر هستم

لینک اصلی






یه سوال : این سایه ها وقتی روشن می شن و روش کار می شه هم همچنان بازم سایه می مونن یا تغییر می کنند ؟

=====================

دکتر شیری :

وقتی روش کار میکنید ، کارکرد تخریبی سایه میشه مجهز کردن روان دارنده خود

لینک اصلی






سلام استاد
ببخشید میخواستم بدونم اگه کسی خود ارضایی کنه بده یا خوب؟

=====================

دکتر شیری :

سوال اشتباهی پرسیده اید...نه بده نه خوب !
از نظر شرعی نظر فقها اینست که حرمت دارد
از نظر علمی ( پزشکی+ روانشناسی ) اکثر آسیبهایی که در کتب در این باره نوشته شده صحت علمی ندارد . خطر بزرگ خود ارضایی افراطی اینست که فانتزی های ج ن س ی را غیر قابل اجرا در زندگی زناشویی میکند

لینک اصلی





سلام
برای ندا
ندا جان منم مشکل تو رو داشتم
اگه بخوای میتونم راهنماییت کنم
چون با جلسات مشاوره و دارو درمانی تا حد زیادی به این مسئله غلبه کردم

=====================

دکتر شیری :

ضمن احترام به کسانی که قصد کمک به یکدیگر دارند ، این وبلاگ شرایط ارتباطهای دو نفره را ندارد حتی در شرایط درمانی

لینک اصلی





سلام آقای دکتر
آیا خود ارضایی باعث ریزش موی سر میشه؟
از وقتی این کار رو انجام می دم خیلی موهام کم شده.
خواهشا راهنماییم کنید.

=====================

دکتر شیری :

خود ارضایی تقریبا باعث هیچ اتفاق خاص نگران کننده ای در بدن نمیشود ولی در دراز مدت اگر توسط فانتزی ها و تخیلات و تصاویر غیر قابل اجرا در زندگی واقعی ایجاد شود، باعث بهم ریختگی رابطه نورمال میشود

لینک اصلی

نظرات (۱)

من متوجه نشدم که  ارتباط سوال های اول این بخش با چند سوال اخر بخش چیست!!
پاسخ:
با سلام
و با تشکر از حضورتون در اینجا و کامنتتون

راستش اینجا مطالب بر اساس موضوع دسته بندی نشده اند و هدف اول اینجا جمع آوری سوالهای پرسیده شده از دکتر شیری هست

به همین خاطر در هر پست ممکنه موضوع سوالهای پرسیده شده هیچ ارتباطی با هم نداشته باشند

مرسی از توجهتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی