سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

46

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

چهل و ششمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام آقای دکتر خیلی جالب بود مثل همیشه.
ببخشید یه سوال داشتم که ربطی به این نوشته نداره ولی خیلی دلم می خواد نظرتون رو بدونم.
فکر می کنم آمنه قربانی اسید پاشی رو می شناسد ، خواستم نظر شما رو در مورد بخشش بدونم،اینکه کار درستی کرد؟ یعنی کارش تاثیری مثبت در جامعه داره یا افراد رو بی محابا تر می کنه ؟با توجه به اینکه مجرم بعد از عفو و بریدن دیه شروع به فحاشی کرده نشون دهنده اینه که هنوز پشیمون نشده ؟
آقای دکتر این که آمنه گفته با گذشتم با خدا معامله کردم باعث سر خوردگیش نمی شه ؟ آخه جهاد که نکرده،یکی می گفت روغن ریخته رو که نظر امام زاده نمی کنند، یا اینکه نباید تو رابطه خدا با بندش دخالت کرد و نظر داد ؟
بی صبرانه منتظر نظر شما هستم.

=====================

دکتر شیری :

والله قضیه از دستگاه مختصات من بیرون بود یعنی برام قابل هضم نیست هنوز هم...بیشتر ترچیح میدهم فکر کنم با آمنه رایزنی زیادی شد تا این کار را بکند تا فضای جامعه تلطیف شود. خیلی دختر عجیبی بودش...بقدری زلال از نداری خانواده اش میگفت که حد نداره
درباره مباحثی که از خدا و نبی گفت چه میتوانم بگویم وقتی نمیفهمم روحش کجاست

لینک اصلی





یه سوال دارم!
لطفا!
جواب شم میخام!
اونم لطفا!
SSRI ها بعد 2 ماه استفاده ممکنه به خاطر افزایش دوز تدریجی شون، واقعا سندرم سروتونین بدند؟ اگه احساس حمله پانیک یا حتی دیس پنه داشته باشم با مصرف، اندیکاسیون DC دارو میشه؟ باعث تشدید GERD هم میشند؟
مرسی

=====================

دکتر شیری :

ببین من که تا الان ندیده ام...یعنی به جز بعضی علائم mild گوارشی تا حالا عوارضی از این دست ندیده ام گه برسه به سندرم سروتونین .رفتم هم چک کردم و چیزی خاص نیافتم.رفلاکس هم من تا الان ندیدم نه تو بیمارانم نه تو آموزشهام..یعنی به خاطر ssri ندیده ام. منتها درمانگر تو وقتی به خود تو دسترسی داره معلومه شواهد دقیق تری دستشه ازت

لینک اصلی





سلام
معلومه خدا خیلی دوستتون داره که در یک کشور غریب و اون شرایط روحی اینهمه آدم خوب کنارتون بودن.خیلی از آدمها توی کشور خودشون شهر و خونه ی خودشون
هم خیلی تنها هستن.
کاش خدا یه ذزه از اینهمه که شما رو دوست داره من رو دوست داشت.

=====================

دکتر شیری :

دختر خوب ! این حرفها چیه میزنی؟ خدا که عقده ای نیست بنده اش را ضایع کند و عشق بهش ندهد...گاهی هم که گوش میپیچونه دیگه نقل بی توجهی من و امثال منه

لینک اصلی





سلام
منم پارسال شبهای قدر رو مثل شما سپری کردم. الان که این پست رو خوندم ناخودآگاه منقلب شدم. فکر کنم منم از روی خشم و درموندگی این کارو کردم. یادمه پارسال از نظر روحی کاملا داغون بودم....

کاش تو زندگی همه آدمها یه شیر مرد(رابرت بلای) بود

همیشه با خودم میگفتم اگه وقت کنم تو کلاسا شرکت میکنم. راستش کلاس سایه پارسال هم آگاهی بخش بود و هم دردآور
اما این پنج شنبه با اینکه زودتر از شرکت اومدم بیرون اما بازم نیومدم . شاید به این دلیل که از دیدن مجدد خود واقعیم ترسیدم.
براتون شادکامی رو آرزو میکنم آقای دکتر. شما بیشتر از اونی که فکر کنید به من آگاهی دادید.

=====================

دکتر شیری :

بزرگوارید و دل گنده که این سطور را زحمت کشیدید مرقوم کردید
اگر دل دل افتاده اید برای سایه ، حیفه واقعا این کلاس را از دست بدهید وقتی اینقدر آمادگی دارید برای آگاهی...درد داره ولی شرف داره به دردهایی که تو زندگی بی اجر و قرب رو دوشمو گذاشتند

لینک اصلی





سلام
من از زمانی که به یاد دارم احساس غم و تنهایی می کردم.همیشه دلم می خواست کسی دوستم داشته باشه دلتنگم بشه و منتظرم باشه اما هیچ کسی نبود.احساس می کنم متعلق به این دنیا نیستم اصلا نمی دونم چرا هستم.بعضی ها میگن همه ی آدمها یه ماموریتی در دنیا دارن.شاید من هم اومدم تا درس عبرتی باشم برای دیگران.اصلا نمی دونم چرا اینجا می نویسم.ممنون که هستید چقدر دنیا به شما و امثال شما نیاز داره.

=====================

دکتر شیری :

خونه های پر از دعوا و سختیهای زیاد زندگی معمولا باعث این مساول میشن
نیاز به معشوق بودن نگاهی ساده است به زندگی زیرا عشق را بنا نیست تا این رویایی ببینیم تا یکی بیاد بهمون بده

لینک اصلی





این حرف که "خدا عقده نداره" درسته ولی کاربردش اینه که خدا که ما رو به خاطر گناه های کوچیک عذاب نمیکنه مگه عقده ایه؟!! که نتیجه خوبی نداره.

=====================

دکتر شیری :

خب یکی میتونه اینقدر پیش و پا افتاده از این جمله استفاده کنه...اکثرا اینطور نیستن

لینک اصلی





سلام به استاد عزیز و همه بچه ها
مطالبتون روخوندم واقعا خوب وقابل درک بودن اما چیزی که من متوجه نشدم اینه که آیا ازدواج یک نیاز هست یا نه؟
دلایلی که برای ازدواج نکردن گفتین اکثرشون یه سری نیاز هستند که با ازدواج راحت تر میشه به نیازهامون جواب بدیم.

=====================

دکتر شیری :

ازدواج نیازهم هست دیگه

لینک اصلی





دکتر میشه عاقلانه ازدواج کرد عاشقانه زندگی کرد؟
من عشق میخوام تو زندگیم, از روزمرگی متنفرم. اگه عاقلانه ازدواج کردیم ولی عاشقانه نشد چی؟؟

=====================

دکتر شیری :

حرفهای خوبیه به شرطیکه بازی با کلمات نشن

لینک اصلی





سلام دکتر امروز برنامه ماه عسل در مورد بیماری ms بود و وقتی علائمش گفت دیدم چقدر شبیه علائم خود ارضایی
به نظرتون این بیماری ms همون خود ارضایی نیست چون علائم بیماری شبیه همن
کاش یک مطلب در مورد این مساله هم در سایت می گذاشتین و نظر کسانی که این عمل انجام میدن آثارش بگن بعد متوجه می شوید

=====================

دکتر شیری :

چه ربطی دارند؟ خودارضایی میگه علائم هم داره؟!!!!
نکنه بلغورهای کتب خرافه را جای کتب پزشکی بهتون گفته اند؟!!!

لینک اصلی





سلام دکتر مطلبی رو که دلم خواست شما و دوستانم بخونید یک مقدار طولانیه آدرسشو میزارم یک سر بزنید دیدگاهِ جالبی داشت این نوشته، خیلی دلم میخواد نظر شما و دوستانم رو توی این سایت رو راجع بهش بدونم
عنوان پست مورد نظر من هست: اثبات ماده روی پل مدیریت با آدرس زیر:

http://invaan.blogfa.com/post-113.aspx

=====================

دکتر شیری :

رفتم و این مطلب را خوندم و اینقدری خوشم اومد که مطالب دیگرش را هم که میفهمیدم خوندم...سبک فلسفی همیشه دغدغه خودم بوه منتها همه خوششون نمیاد. مشخصا درباه این متن باید بگم که کارل گوستاو یونگ روانکاو سوییسی معتقد بود ، مرد وقتی عاشق میشه عاشق خود زن نمیشه بلکه عاشق تصویر اون زن میشه ه از درون خودش بازتابش میکنه....مرگک زن بیرونی به خلاصی از تصویر درونی نمی انجامد و در کتاب یار پنهان جان سنفورد در این باره نکات خوبی را میتوانید جستجو کنید

لینک اصلی





دکتر شیری من همه مطالبتون رو قبول دارم ولی تعجبم ا ادمهاست من 24 سالمه و فارغ التحصیل مهندسی هستم همینکه اومدم خونه خواهرم پسر یکی از اشناهاشو معرفی کرد و گفت میخان بیان واسه خواستگاری من هم از مدرک و درامدش پرسیدم خیلی واسم جالب بود خواهرم که شوهرش ماهی بالای دو میلیون درامد داره بهم گفته تازه رفته سرکار و با مدرکش بیشتر از سیصد یا چهارصد در نمیاره واسم عجیبه که ادمها پیش خودشون چی فکر میکنن همه چی رو واسه خودشون میخان بهتره به این دوستمون هم بگین به حرف دوروبر زیاد اعتماد نکنه چون من خیلی ها رو میشناسم اول همه ازشون تعریف میکنن بعد که معلوم میشه چه حیوونی بوده میگن زندگی تو قسمتت همین بود انگار نه انگار قبلا انقده تعریف میکردن من هم تا از حقوق و خانوادشو رفتاراشون پرسیدم همه انگار شوک شدن به هر حال باید ادم حئاسش جمع باشه ادمها خیلی خودخواهن مواظب نباشیم راحت گرفتارمیشیم

=====================

دکتر شیری :

من خوندم نظرتون را و شاید بهتر این باشه آدم خودش بعضی از این سوالات را بپرسه از خود طرف. چون گاهی طرف یه ویژگی داره که آدم میتونه به خاطرش حقوق 400 تومانی را هم نادیده بگیره

لینک اصلی






استاد من یه سوال بی ربط به این مطلب دارم
می خوایم پولدار شیم.مامان بابای پولدار یا سرمایه ی آنچنانی یا 500تا پارتی که برامون کار جور کنن و اینها رو نداریم.دانشجو هم هستیم نصف وقتمون دست خودمون نیست.باید چیکار کنیم؟
کتابی,دی وی دی ای,کلاسی چیزی هست که بتونه به ما کمک کنه؟
شما ماه پیش سر کلاس گفتین بچه ها اگه می خواین پولدار شین,لال شین!
خب یعنی چی؟همینجوری بشینیم اراده کنیم پولدار شیم و به کسی هم چیزی نگیم؟
باید بدونیم اولش باید از چی شروع کنیم خب؟

=====================

دکتر شیری :

نبوغ زندگی کلاس مناسبی است برای سوالات شما( مهر 90 ) ولی من منظورم از لال بودن اصل نگهداری بود...هی نباید ظادم از ایده های خوبش این ور و اونور حرف بزنه...الان درس خوندن بزرگترنی سرمایه گذاری شماست...بازار را بشناسید با مطالعه...با تحقیق با وب گردی خاص تو سایتهای تحلیلی

لینک اصلی


نظرات (۱)

سلام
و وقت بخیر
چه ایده ی خوبی بوده راه اندازی این سایت
ممنون بابت زحمتی که میکشید و وقتی که میگذارید

پاسخ:
سلام

از لطفتون ممنونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی