سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

52

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۴۹ ب.ظ

پنجاه و دومین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام آقای دکتر منم خواهش میکنم سوال ناشناس رو جواب بدین دارم دوران عقد و نامزدی رو سپری میکنم که به خاطر مشکلات مادی طولانی شده ( 17 ماه) و احتمالا بیشتر از اینهم طول خواهد کشید. تو شرایط بدی هستم افسرده بی هدف نا امید بیکار بلا تکلیف ...
موندم چه کار کنم میشه کمکم کنید و منم راهنمایی کنید

=====================

دکتر شیری :

حقیقتش سواله به این بزرگی را شاید حضورا هم نشه به این راحتی واردش شد
اما مشکلات نامزدی طول کشیده اگر ناشی از مسائل مالی باشد
توقعات شما و داماد را پاینی بیارید برید سر خونه زندگیتون
یا مطمئن بشید واقعا میخواد شما را و پا پس نشکیده باشه

لینک اصلی




به نظر من نباید به این موضوع زیاد گیر داد! مردها هرکاری بکنی باز ناخودآگاه چشمشون روی افرادی که به نظرشون جذابه جلب می شه. اگه در همین حده بهتره حساسیت زیاد نشون نداد که نقطه ضعف گیر طرف مقابل بیاد! از طرف دیگه فکر می کنین اگه جلوی شما نگاه نکنه وقتی نیستید هم نگاه نمی کنه؟ به نظر من که فایده نداره. کسیکه اینجوریه، با 2 کلمه حرف و این نسخه ها تغییر نمی کنه!!!

=====================

دکتر شیری :

اختصاصی به مردها نداره. انسان از هر چیز جذابی خوشش میاد

لینک اصلی





جناب دکتر شیری عزیز همونطور که میدونید
آقایون خیلی بیشتر از خانوم ها از روزمرگی و یکنواختی زندگی فراری هستند و بیشتر تنوع رو دوست دارند
به نظرتون کدوم دسته از خانومها هستند که برای همسرشون این فضا رو ایجاد نمیکنند؟؟
من هنوز ازدواج نکردم و خیلی از این مساله میترسم

=====================

دکتر شیری :

نگار گرامی
تنوع طلبی زنان از مردان کمتر نیست

لینک اصلی




سلام چرا همش سوالایی رو میگذارید روی سایت که توش یه مرد به یه زن خیانت کرده واقعا درصد خیانت اقایون اینقدر زیاده؟میدونم الان میگید خیلی ها سال ها با هم بدون خیانت بودن و همه جوره هست ولی من کم کم با خوندن اینا دارم بدبین میشم نسبت به ازدواج و اقایون

=====================

دکتر شیری :

اینجا شمامطالبی میبینید که نزد یک دکتر می آیند . مثلا نزد یک دکتر عفونی هفته ای 5 تا مورد عفونت گوارشی می اید . ولی او نتیجه نمیگیرد که شهر را عفونت گوارشی گرفته و منشی او خوانندگان وبلاگ او نیز چنین نتیجه ای نمیگیرند. اما بناست ایشان درباره این عفونت بنویسند
من هم درباره عفونتهای ازدواج مینویسم...کم هم درباره ازدواجهای درست ننوشته ام
اصلا لازم نیست از ازدواج بترسید...کافیست محتاط باشید بدون وسواس

لینک اصلی





به نظر من با بیان این حساسیت ها به همسر خود باعث پررنگ شدن این موارد می شویم، چون "انسان حریص است به چیز هایی که منع می شود" .
این دوست عزیزمون با تذکر قبلیشون نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه همسرشون پیشرفت هم کرد. من فکر می کنم بیشتر وقت ها خانم ها هستند که به این شیطنت ها رنگ می دهند با حساست های بیش از اندازه...

بهتره حواسمون باشه ولی کاری نکنیم که خودمون دامن بزنیم به دور شدن از هم و سعی کنیم هیجان ایجاد کنیم.

=====================

دکتر شیری :

لازم است سریعا مورد را به همسر خود بگوییم تا دامنمان را نگیرد. البته منظورم این نیست و که در و در بریم حسهای منفیمون را به او منتقل کنیم، نه ! اما حسهای منفی در حد این مقاله را باید اعلام کنیم

لینک اصلی





سلام دکتر جان
یعنی منم که الان سال سوم دانشگاه هسم باید برم دنبال ویزا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میدونسم اوضاع داغونه ولی فکر نمیکردم خود کمیته مهاجرت امار بده.......
یادش بخیر استاد کلاس زبانم بهمون میگفت نمونید اینجاها......
وما عرق ملیمون همچین گل میکرد که الان که خوب فکر میکنم دیگه هیچی از غیرت ملیم نمونده.........

=====================

دکتر شیری :
دلیلی نداره پا شید برید ...درس بخونید و تو همین کشور خیلی کارها میتونید بکنید

لینک اصلی





هر کی امکانش و داره بذاره بره اینجا جز بدبختی چیزی نیست داریم حروم میشیم همین ..........

=====================

دکتر شیری :

من شخصا اینقدر بدبین نیستم اصلا...نقد دارم ولی نا امید نیستم...انتظارم از بچه ا اینه که اگر هم نمیتونند درستش کنند ، خرابترش نکنند

لینک اصلی





سلام دکتر
چرا اینقدر غمگین و نا امید کننده؟
خوبید؟
یک نکته از من داشته باشن:
هر لحظه که بیهوده می گذرد لباس سیاهی است که چشم در مرگ لحظه ها به تن می کند ، پس سعی کنید سیاه پوش مرگ لحظه های خود نباشید.
این دنیا با تمام نامردی و بی وفایی آنقدر قشنگی داره ؛ دنبال تاریکی و زشتیهاش نگردید ، چون غیر از آن چیزی به دست نمی آورید
حیف عمر زیبای شما نیست که با ناراحتی و افسوس تلف شه؟
تا به حال به این موضوع طور دیگری نگاه کردین( فرار نخبه ها را میگم)
اینکه ازهر چند تا دکتر ما چند تاشون می رن خارج نشونه استعداد بی شمار ایرانی هاست . اینکه بی احترامی پلیس به مردم نشانه ضعف فرهنگی اون ها است . اینکه عدم توفیق ما مربوط به تلاش کم ما هست. توقعاتمان زیاد و تلاشمان کم .
در مورد مطالبی که می فرمایید من با شما موافقم ولی اصلا به این موضوع مثل شما نگاه نمی کنم.
شما دکتر این مملکت هستید استاد ما هستید ما از شما توقع داریم امید به ما بدهید تا نا امیدی و آینده مبهم.
مسئولین نظام نیز هموطنان ما هستند آنها هم ایرانی هستند چه کسی تضمین می کند اگر همه آنها عوض شوند اوضاع ما بهتر می شود .
من کاری به دولت ، حکومت و سیاست ندارم ولی به این اعتقاد دارم:
خداوند بزرگ می فرماید از تو حرکت از من برکت.
شما نیز به این جمله معتقدید؟

=====================

دکتر شیری :

راستش نگاه شما یا از نقطه ای مقدس بر می آید یا از معصومیتی خطرناک ! من شبیه این نگاه را در عرفان مسیحی و مثبت اندیشی خرافی دیده ام که قصد دارد از همه چیز نوعی درس استخراج کند...نوعی انکار درد برای عبور از درد
من انتخابم این نیست. ترجیح میدهم اعلام کنم دردم آمده تا بگم اینها نوازش است و بعدا عقده ای بشم ! حکومت موظف است کمک کند به تصحیح اوضاع نه ماست مالی اوضاع

لینک اصلی





سلام دکتر من این مطلب دیر خوندم امیدوارم جوابم بدید:

دکتر من خانمی29 ساله هستم که 1.5 از ازدواجم می گذرد و به دلایلی از کارم توی این مدت فاصله گرفته ام که ربطی به همسرم ندارم و اون طوری که همسرم می گویند من نقش همسر بودنم را خوب بازی می کنم ولی من احساس نیاز شدیدی به داشتن کار و هویت اجتماعی می کنم و تا اون را نداشته باشم احساس می کنم از هویتم چیز مهمی کم هست آیا در این تفاوت در وجود من و نوشته شما مساله یا مشکلی میبینبد؟

=====================

دکتر شیری :

شما به نیکی حسهاتون راتوصیف کرده اید و به نظرم باید زودتر این هویت اجتماعی را بازسازی کنید وگرنه حس منفیتون را میارید تو همسریتون

لینک اصلی





اقای دکتر یه سوال اقای شخصیت های ضد اجتماعی هم روز یمیتونن ازدواج کنن؟
کسانی که جمع تردشون میکنه ؟
یا منزوی خوشحال نیعنی از تو جمع نبودن ناراحت نیستن ؟
پسری هست که منو خیلی دوست داره و شخصیتش اینطوریه اقای دکتر باهاش ادامه بدم ؟

=====================

دکتر شیری :

بالاخره آدمهای ضد اجتماع ازدواج میکننند اما میتونند گاهی خطرناک باشند برای زن و بچه...رعایت نکردنهاشون باعث میشه زندگی باهاشون نا امن بشه ولی فکر کنم زوده برای نظر دادن که کلا بی خیال طرف بشید

لینک اصلی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی