سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

68

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شصت و هشتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



آقای دکتر
من یه مشکلی دارم و اون اینه که در بعضی از کارها که توش دودل ام همش منتظر تایید دیگران می گردم و اگه خودم انجام اون کار رو دوست داشته باشم چون تاییدش نکردند دیگران انجامش نمی دم و این موضوع جدیداً خیلی عذابم می ده چون بعد از انجام ندادن کار همش افسوس می خورم. لطفاً راهنماییم کنیئ

=====================

دکتر شیری :
بالاخره باید برخی اوقات تو آتیش پرید بانو...زندگی همش صلح صفا نیست. شما اهل هزینه کردن باشید ببینید چقدر متفاوت میشه لحظاتتون
لینک اصلی






سلام.من یک سال پیش به استادم اعتماد کردم و کمی از قصه غصه های زندگیمو بهش گفتم به این امید که کمک کنه تا اونها رو حل کنم .ولی اخرین بار اونقدر از اون اگاهیها علیه من استفاده کرد که هیچ وقت تحقیر هاش رو فراموش نمی کنم.شما فکر میکنید من اشتباه کردم که بهش اعتماد کردم؟یا اصلا علت رفتارش چی بود ؟من چه کار کنم که این رفتارش رو نادیده بگیرم .ادم ظاهرا عالمی هست....

=====================

دکتر شیری :
بالاخره چیزهایی گفتید که نه خوتون جنبه نداشتنش را داشتید نه شنونده اش تونست استقرار داشته باشه....پیش میاد...خیلی هم سخته
لینک اصلی






راه غلبه بر وضعیت من خوب نیستم تو خوبی چیه؟ کتاب نوشته شده تو این زمینه اگه هست معرفی بفرمایید

=====================

دکتر شیری :
هنوز کتابهای تامس هریس( وضعیت آخر و ماندن در وضعیت آخر ) خوندنی هستند .انتشارات دنیای نو نیز کتابی منتشر کرده است به نام
"من خوب نیستم تو خوبی "از جولی هی66402571
لینک اصلی






آقای دکتر یعنی شما هم سنگ آدم خونخواری مثل کوروش و تاریخ سفارشی رو به سینه می زنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعیده به خدا
اصلا عیب کار تو همین از خود متشکر بودنمونه تو تاریخ پر افتخار 2500 ساله هنر نزد ایرانیان هست و بس و ......
یه عمر ما رو با این داستانها سر کار گذاشتن نتیجه اش شد نفرت تفرقه توهم.
حالا اگه خواستید نظر من و فیلتر کنید

=====================

دکتر شیری :
آذر گرامی
کوروش خونخوار را خوب اومدی وسط قلعه وطن پرستها. نه اینکه سایر حکام تاریخ ایران میلک شیک خوار بودن؟؟؟!!!!
اما بقیه قضیه را باهاتون موافقم...توهم ایرانی های ما یک زخمه دیگه
لینک اصلی






سلام آقای دکتر
من مدت کوتاهی که نامزد کردم...محیط بزرگ شدن من و نامزدم باهم متفاوت بوده...نامزدم تمام خواسته هایی که فکر میکنه باعث زیبایی زندگی میشه از من داره...گاهی به دنبال شیطنت هایی که بر میگرده به نوجوانیش...یک مشکل دیگه اینکه از من انتظار داره آرایشی بیش از حد معمول خودم داشته باشم...در صورتی که چشمای من به آرایش حساسیت داره...من نمیدونم باید چی کار کنم...همه چیز را هم قبلا براش توضیح داده بودم...اما حالا...من باید چی کار کنم؟؟؟

=====================

دکتر شیری :
با گفتگو نرمش کنید...حرفهای خوشایندش بزنید ولی کاری را بکنید که عقلتون میگه درباره زیباییتون درسته
لینک اصلی





سلام
امروز عصر اینترنت را شخم زدم ...کلی مطلب از شما و شاگردان شما درمورد این ذهن جدید یافتم ....کتابش را سفارش دادم از یه فروشگاه اینترنتی ...ولی از بس علاقمند بودم رهانکردم ...بنده راست مغز م ..سر بزنید ...اینم از شاگرد ی در یه شهر دیگه ...بنده این جمله جنابعالیبرام جالب بود :انسان آفریده نشده که فعلاً در بهشت زندگی کنه!

اما یک سوال : کتاب زندگی برازنده من را خواندم ...آیا می توان گفت که ارزوی معصومیتیم شدن است و ارزوی یتیم حامی شدن و ارزوی ....؟؟جوابش برام مهمه
متشکرم

=====================

دکتر شیری :
جناب سهرابی عزیز
اینطوری که نوشتید نیست
سفر قهرمانی الزاما مسیری نداریم از پیش تعیین شده. این ارکتایپهای مختلف هستند که به ترتیبی خاصی به ما کمک میکنند در طی مسیر
شبیه صد میدان خواجه باید طی طریق کرد ظاهرا
لینک اصلی






ایا اقای دکتر از هیبنوتیزم میشه برای درمان جوش های موضعی و طاسی منطقه ای استفاده کرد؟

=====================

دکتر شیری :
حقیقتش کاربرد هیپنتیزم خیلی محدودتر از این حرفهاست. یعنی بنده بعید میدانم چنین تاثیری داشته باشد. هر چند خیلی چیزهای جالب در هیپنوز دیده ام اما نه در حد درمان .
لینک اصلی






دکتر بالاخره مردی که میاد خواستگاری ما چه جوری باشه بهتر خشن و قلدر اروم که هرچی بهش میگن بخندن یا وسط این 2تا اصلا من مفهوم مردونگی لازم برای مرد را نمیفهم هی مجبور میشم برم پیش این مشاور اون مشاور شما که تخصصتون رابطه عاطفی و ... است بگید چه جوری باید باشه ؟ بی رودربایستی خوب نمیفهمم گفتم بپرسم

=====================

دکتر شیری :
شما بگید چه تیپی هستید تا من بگم چه تیپی با شما احساس خوشبختی میکنه.
یه پسر در مجموع البته باید مطلوبیت جنسی داشته باشه. اهل اخلاقیات باشه. خوش برخورد باشه یعنی نه بچسبه به زنش نه فاصله سال نوری بگیره از او.
یک اب باریکه ای از خدا و پیامبر داشته باشه که آدم بدونه معنایی تو زندگیش غیر از همسر داره
از خانواده اش از نظر احساسی مستقل شده باشد و هنوز بلد باشد احترام بگذارد به اونها
لینک اصلی






آقای دکتر یه سوال داشتم. درونگرایی و یا برونگرایی نیاز به درمان داره؟
و اینکه آدمای درونگرا با یه آدمی که برونگرا باشه میتونن خوشبخت باشن؟

=====================

دکتر شیری :
هر دوی این ویژگیها مال آدم نورماله فقط در مواجهه با فردی غیر شبیه به خومونه که باید تغییرات لازم را اعمال کنیم
درونگرا وقتی با برونگرا خوشبخت میشه که هر دوشون تفاوت را به رسمینت بشناسند
لینک اصلی






سلام استاد
یک سوال از حضورتون داشتم
من وقتی به خانومم میگویم عزیزم...گلم...خانومم...بهم میگه چرا این قدر خودخواهی...چرا از ضمیر (ام) استفاده میکنی!!!من باید چی کار کنم؟؟؟!!!!

=====================

دکتر شیری :
احتمالا مرجع ضمیر را بیشتر استفاده میکنی: من
یا اینکه خانومت دچار برق گرفتگی عرفانی شده و تریپ ضد فرعونی برداشته....یه مقدار نوربالای بهشت میزنند و شما را در نفسانیات می یابند
لینک اصلی






آقای دکتر به نظر شما چطور میشه خشم شدیدی که از پدر داری از بین ببری من وجودم خیلی پر از خشم هست پدرم رو یک آدم بیمار میبینم که به خاطر بیمار بودن خودش به فرزندش ندانسته آسیب زده‏!نمیدونم با این حس ها چه کنم دلم هم گاهی برای پدرم میسوزه‏!‏‏!‏‏!‏‏!به نظرم درد بی درمون دارم‏!‏

=====================

دکتر شیری :
مریم گرامی
برید نزد یک درمانگر تحلیلی و اجازه دهید درونتون کمی باز شود تا ببینیدش
کلاس سایه های شخصیتی ما نیز به خیلی ها کمک کرده ( اسفند 90)
لینک اصلی






دکتر سلام و ارادتمند به من میشه بگید یه برسفون با چه جور تایبی میتونن رابطه خوبی داشته باشن؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :
سعیده جان
هر آدمی که خوشمون بیاد میتونیم باهاش رابطه بزنیم و بعدش با بررسی تیپ شخصیتیش مراقب رابطه هستیم
پرسفون با هر تیپی میتواند رابطه بزند چون نقش پذیر است فقط باید مراقب باشد گیر آدم عوضی نیفتد زیرا نقش عوضیه یا قربانیه را سریع زندگی میکند
لینک اصلی






دکتر 35 سالگی برای یه پسر برای ازدواج دیر است؟

=====================

دکتر شیری :
نه آقا...خوبه دیگه...بجنبید فقط
لینک اصلی

+

32 سالم خوب 35 سالگی دیگه قطعیه البته کیس را انتخاب کردیم مشاور هم رفتیم گفتم میشه یه دو سال فرجه بگیریم؟

=====================

دکتر شیری :
فکر میکنم واسه شما که مشاوره هم رفتی و همه کارهات را کردی و حالا ترسیدی بگم که بپر تو این آنیش..واسه شما بناست گلستان بشه اگر درونت زلال باشه
لینک اصلی






اقای دکتر شیری این تب انتونی رابینز تون چی بود؟ اگه شد خیلی مختصر هم که شد برامون بگید

=====================

دکتر شیری :
کتب رابینز در دهه 70 خیلی ها را هوایی کرد به سمت مباحث موفقیت فردی. خب البته چنین هم شد که این تب فرو نشست و معلوم شد خیلی چیزها غیر از اصول آنتونی رابینز لازمه تا فردی در ایران بتونه موفق بشه
لینک اصلی






آقای دکتر این چمیستری چه کوفتیه مه ما هر جا می ریم خواستگاری بهمون میگن چمیسترب بین خودم و شما خس نکردم و ریجکتمون می کنند. یک چیزی مثل استخارست که قدیما مد بود؟

=====================

دکتر شیری :
کشش جنسی
لینک اصلی






سلام. آقای دکتر یه سوالی داشتم. خود شما به صورت فردی مشاوره ازدواج می دید؟ اگر جوابتون نه هست لطفا یه مرکز خوب برای مشاوره ازدواج به من معرفی کنید. ممنون

=====================

دکتر شیری :
شخصا نمیرسم به مشاوره فردی. بهترینهای مشاوره ها را در تدریسم می آورم برای مردم و شخصا مرکز مشاوره ای را در نظر ندارم که خدمتتان بگویم و مطمئنا اگر نامی را پیدا کنم در همین سایت مینویسم براتون
لینک اصلی

  • ۹۳/۰۹/۱۷
  • علی صفایی قشقایی A.GH

35 سالگی برای یه پسر برای ازدواج دیر است؟

آدمای درونگرا با یه آدمی که برونگرا باشه میتونن خوشبخت باشن؟

آیا می توان گفت که ارزوی معصوم یتیم شدن است و ارزوی یتیم حامی شدن؟

از هیبنوتیزم میشه برای درمان جوشهای موضعی و طاسی منطقه ای استفاده کرد؟

اعتماد به استاد و سو استفاده استاد از اعتماد من

اقای دکتر شیری این تب انتونی رابینز تون چی بود؟

انتشارات دنیای نو

برسفون با چه جور تایبی میتونن رابطه خوبی داشته باشن؟

به نظر شما چطور میشه خشم شدیدی که از پدر داری از بین ببری؟

جولی هی

در بعضی از کارها که توش دودل ام همش منتظر تایید دیگران می گردم

درونگرایی و یا برونگرایی نیاز به درمان داره؟

دکتر این چمیستری چه کوفتیه مه ما هر جا می ریم خواستگاری بهمون میگن

دکتر بالاخره مردی که میاد خواستگاری ما چه جوری باشه بهتره ؟

راه غلبه بر وضعیت من خوب نیستم تو خوبی چیه؟

شما هم سنگ آدم خونخواری مثل کوروش و تاریخ سفارشی رو به سینه میزنید؟

من خوب نیستم تو خوبی

نامزدم از من انتظار داره آرایشی بیش از حد معمول خودم داشته باشم

وقتی به خانومم میگویم عزیزم گلم خانومم بهم میگه چرا این قدر خودخواهی؟

کتاب در زمینه راه غلبه بر وضعیت من خوب نیستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی