سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

 

 دکتر شیری در تلگرام 

https://telegram.me/drshiri

 

 

برای پرسیدن سوال خود از دکتر شیری به سایت زیر مراجعه کنید

http://porsesh24.com

 

نظرات (۵)

سلام جناب دکتر. من 29 ساله هستم و مدت 16 ماه که با مردی دوست شدم که زن و بچه داره. از همون اولش هم موضوع رو بهم گفته بود ولی با یه دروغ بزرگ که از همسرش جدا شده. حالا چند ماه که فهمیدم با زنش زندگی میکنه و این موضوع خیلی اذیتم میکنه و از طرفی انقدر بهش علاقه دارم که نمیتونم به نبودش فکر کنم.این آقا میگه الان شرایط ازدواج رو نداره ولی شاید در آینده این اتفاق بیوفته, هر چند همیشه میگه هیچوقت زنش رو طلاق نمیده بخاطر پسرشون.دلم نمیخواد زندگیشون بهم بخوره واقعا.. همه چیز برام سخت شده این روزها از اینکه دارم به یه زن خیانت میکنم... اشتباه کردم میدونم و از اون بدتر اینه که هنوز دارم به این اشتباه ادامه میدم. چیکار کنم؟
پاسخ:
    با سلام

متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که این وبلاگ هیچ گونه ارتباط مستقیمی با دکتر شیری نداره

برای پرسیدن سوال خود به صورت مستقیم از دکتر شیری میتونید از سامانه پرسش و پاسخ سایت خود دکتر استفاده کنید

             
                             با تشکر
                            علی قشقایی
ممنون از وبلاگ خوب و مفیدتون
سلام دوست قدیمی . امیدوارم حالتون خوب باشه.
قبلا در  کانال تلگرام می نوشتم که متاسفانه حذف شد. الان همون کانال رو دوباره فعال کردم. خوشحال میشم خواننده اونجا باشین. البته کانال عمومیه و نیاز به جوین شدن هم نداره.
t.me/ostadeehshgh
 راستی سال نو مبارک همیشه شاد و سلامت باشین.
پاسخ:
سلام

از پاسخگوییتون ممنونم...حتما جوین میشم...

امیدوارم هم شما روزهای خوب و پر دستاوردی در سال 96 پیش رو داشته باشید
ممنون از مقالات خوبتون لطفا به مقالات ما نیز مراجعه کنید.
http://katibenegar.com/category/wooden-hut/
  • بتن و فرآورده های بتنی
  • ممنونم از وبلاگ مفیدتون موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی