سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

96

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ب.ظ

نود و ششمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام
با عرض پوزش پیشاپیش ، به نظر شما لازمه اینجوری نگارش بشه که کارگاه بسیار مفید فلان چیز؟؟؟؟؟؟چون فکر نمیکنم چیزی در این باب وحی شده باشه
یه سوال دارم ، خب من چون به تازگی افتخار آشنایی با شما رو دارم توی هیچ کلاس یا کارگاه یا سمیناری شرکت نداشتم
و میخوام الان در مورد یه اخلاق غیر ارادی خودم توضیحی بدم ، و اونم اینه تا وقتی در حضور کسی هستم و اون شخص به من راه و چاه رو نشون میده مشکلی ندارم ، همه چیز رو میپذیرم ، ولی وقتی میرم توی دنیای واقعی و عامل خودم هستم ، همون آش و همون کاسه میشه ، مثلا من اگه در جلسات شما شرکت کنم ، قطعا در زمان حضورم خیلی اعتماد به نفسم میره بالا ، ولی به محض اینکه خارج شم و با یکی از مشکلات خودم رو به رو بشم ، دوباره میشم همون آدم افسرده ، وقتتون آزاد بود ممنونم میشم کمکم کنید
روز خوش

=====================

دکتر شیری :

بهتر از دست روی دست گذاشتنه...آدم باید یه قدمی واسه خودش برداره...مهمه

لینک اصلی




دکتر یه سوال پزشکی دارم از حضورتون میخواستم بدونم امکان افزایش 3 سانتی متری قد برای یه فرد 20 ساله هست؟

=====================

دکتر شیری :

حقیقتش نمیدانم ولی فکر میکنم شدنی باشه در این سن زیرا بعید است صفحات رشد استخوانی بسته شده باشد

لینک اصلی




دکتر حقیقتا اگه مطلبی در این مورد میدونید به من بگید بهم خیلی کمک میشه دکتر من لیسانس روانشناسی عمومیم امکان دسترسی به اساتید هیبنوتیزم را ندارم در ضمن کامل هم نمیخوام یادبگیرم در حدی میخوام یاد بگیرم که بتونم یه خلسه عمیق تو خود هیبنوتیزم داشته باشم میشه به من یه کتاب معرفی کنید که من را به این مقصود برسونهتشکر از شما

=====================

دکتر شیری :

انجمن هیپنوتیزم ایران دکتر ابران دوست بودند و آموزش میدادند

لینک اصلی




سلام اقای دکتر 2 روز با سایت شما اشنا شدم دکتر من یه سوالی دارم پیش مشاور هم رفتم اقای دکتر من متاهلم 27 سالم هم هست اقای دکتر من مساله ام اینه دکتر در ابراز وجود چه جوری تشخیص میدید در یک لحظه ایا یک رفتار عادی یا غیرعادیه مثال میگم خدمتتون من چند هفته پیش که با همسرم در حال برگشتن به منزل بودم همسرم با یه اقایی برخورد بدنی پیدا کرد من دچار شک شدم ایا همسر من دقت نکرد اون اقا دقت نکرد نمیدونم گیج شدم که ابراز وجود کنم یا نه میدونید میگم باید مهرض 100 در 100 باشه اخه به این شناخت که هیچ وقت نمیرسیم نظر شما چیه؟

=====================

دکتر شیری :

طوری باید ابراز وجود کرد که همسر بی عرضه و تو سری خور و صغیر جلوه نکنه که انگار بلد نیست خودش را مدیریت کند
نباید طوری دنبالش رفت هر بار با ماشین که انگار عرضه نداره کار خودش را بکنه

لینک اصلی




سلام دکتر
نظرتان در مورد دختری (با تحصیلات و شاغل)که 37 سالگی یا 38 سالگی خود را پر کرده و تمام خواستگارانش را به دلیل دختر دوم بودن رد کرده و یا بهتر بگویم رد کردند بالاخص سنین پایین تر، و الان تا حدودی در حال انفجار است چیست؟ جالب این دختر با وجود این ضربه باز عاطفه و مهربانی زیادی به مادر و خواهر بزرگترش دارد. ممکن خشم خودش را این طور برون فکنی کند؟ ممنون می شوم جواب بدهید. زنده باشید

=====================

دکتر شیری :

بی انصافی بزرگی در حق این دختر شده زیرا با نیست با مردی شاهکار ازدواج کنیم ا احساس خوشبختی کنیم
همین که الان موقعیتهای کمتر فعلی اش را از دست ندهد خیلی خوبه

لینک اصلی




سلام دکتر راست میگین مثل شوهر من که (که خودش فوق روانشناسی داره ولی همه بهش دکتر میگن -خب چیزی که این روزا تو مملکت زیاده مهندس دکتره دیگه ؟!!!) میگه عرضه نداری جرپزه نداری بزاری بری حاضری با این خفت و خواری باهام زندگی کنین

مرا دردی است که گر گویم زبان سوزد وگر پنهان کنم مغز استخوان سوزد

خیلی مایلم در خصوص شوهرم حضوری دیداری با شما داشته باشم اما نمیدانم چکار باید بکنم راستی خوش بحالتون که کسائ مثل استاد قمشه ای و ...خونتون مهمونی میان و ازشون فیض میبرین

=====================

دکتر شیری :

زهره گرامی من زوج درمان نیستم و زوج درمانی خیلی به شما کمک میکند

لینک اصلی




یه چی درگوشی میگم:من باهوش غیرعاقلم
چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

عقل یعنی مصلحت سنجی یعنی برآورد کردن منافع واقعی و دوری از احساساتی شدن بی موقع

لینک اصلی




سلام دکتر عزیز. ببخشید ی سئوال غیر مرتبط این پست دارم.
چطوری باید هدف داشتن توی زندگی رو به بچه ها یاد داد. دخترم (16 سال) همه کار دوست داره بکنه ولی بی هدفه. فقط کلاس رفتن و دانشگاه رفتن و خوشگذرونی براش مهم هست. اینکه در آینده بخواد چه طوری باشه و چه جایگاه و شغلی داشته باشه بهش اهمیتی نمیده سعی و تلاش نمیکنه. فقط دوست داره کلاسهای مختلف بره ولی تلاشی توش نکنه فقط بره کلاس. من چه کاری میتونم براش بکنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

=====================

دکتر شیری :

16 سالگی بخشیش همینه دیگه بانو....وقتی کلاس میره یعنی دستش خالی نیست. خوبه بهش گفت بعضی اهداف را رسیدن مساویست با لذتهای متفاوت تر چشیدن

لینک اصلی




آقای دکتر

میشه گفت آدم عاقل بالغ پرورش یافته ی مجری داره
و آدم باهوش بدون عقل بالغش آلودگی کودک داره؟

=====================

دکتر شیری :

عقل در تعبیری که به کار برده شده بیش از مفهوم بالغ نظریه تحلیلی است

لینک اصلی





امشب رفتم اسب ... را دیدم
طنز سنگین؟؟!
منظورتون اون چند جمله ای که مفعولشو حذف کرده بودن و آدم را یاد شوخیهای دوران دبیرستان می انداخت نیست که ؟! یا هست؟!
به هر حال این هم از اون فیلمهاییه که مگه اینکه نقد هایی مثل نقد روزنامه شرق بتونه یه چیزی ازش بیرون بکشه. به نظر من بسیار بدتر از بیست و حتی هیچ بود.

=====================

دکتر شیری :

کم لطفی میکنید! شما سریال LOST را میبینید و اینهمه مفاهیم فلسفی توش هست و توش هم فحش و بدو بیراه هم هست ولی توجه شما را مفاهیم جلب میکند نه اون فحاشیهای بنجامین
دیوان مولوی را باز میکنیدو هجویات تلخش را میخونید یا در نوشته های سعدی اینهمه توهین و بد بیراه هست ولی در تصویر کلی جز حکمت و اخلاق نمیبینید
فرق بین فحش و دشنام همینه
شما ببینید چرا این شوخیها اینقدر براتون برجسته دیده میشه؟ وگرنه بازی رضا عطاران و باران کوثری عجیب بود...درماندگی مردمان به ته خط رسیده فیلم و موقعیتهای تلخ طنزش عحیب نیست؟

لینک اصلی


  • ۹۳/۱۲/۱۸
  • علی صفایی قشقایی A.GH

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی