سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

61

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ب.ظ

شصت و یکمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام اقای دکتر میخواستم بدونم دکتر به نظر شما درگیر شدن با یه رشته ی ورزشی به صورت نیمه حرافه ای چقدر برای جوونا لازمه ؟

=====================

دکتر شیری :

خیلی خوبه ولی الزامش را باید به نسبت تعریف اون جوون از زندگی سنجید

لینک اصلی





اقای دکتر ایا متد سیلوا میتونه موثر باشه؟

=====================

دکتر شیری :

نمیدونم منظورتون چیه

لینک اصلی

+

اقای دکتر منظورم از متد سیلوا بودن در حالت الفای ذهنی و استفاده از تکنیک هایی برای استفاده از نیمکره ی راست در کنار دیگر فعالیت فیزیکی و مادی برای بهبود سطح کیفیت زندگی شفای بیماری و به طور کلی ارتقا مثبت یافتن در سایر جنبه ها خوشحال میشم نظرتون را بفرمایید

=====================

دکتر شیری :

خدا خیرت بده...خیلی امیدوارانه است . امیدوارم گرفتار بیمار بدخیم نشی که الفا و بتا و تتا را یکی کنی بیفتی به استفراغ شیمی درمانی
البته حقا در مسائل پیش و پا افتاده تر کاری و مدیریتی جواب میده

لینک اصلی




دکتر تغییر لایف استایل یه پسر 20 ساله زیر نظر مشاور فکر میکنید به صورت متوسط چقدر زمان ببره؟

=====================

دکتر شیری :

واقعا نمبدانیم زیرا باید دید توان خودش و مشاورش چطوره و مقاومتها در کدام سطح صورت میبذیرد

لینک اصلی




پس دکترجان طبق این حرفی که درباره ی امیدواری شفا زدید این مطلب های امید درمانی هم به درد بخور نیست دکتر این نظر من را تایید میکنید که تعداد افرادی که با این مطالب درمان میشن فوق العاده کمند ؟

=====================

دکتر شیری :

اطلاعاتی از امید درمانی ندارم !
به هر حال درمان بدون امید که واژه ای بی معنی است !امید نباید احمقانه باشد همین

لینک اصلی




من هم چادری ام.از این جور قرار ها هم گذاشتم هر چند به اندازه ایشون درس خون نبودم.مسلما اگر قرارشان را در همان موسسه ای که کلاس کنکور م یرفتند یا دانشگاه محل تحصیل شان می گذاشتند خیلی انتخاب معقول تری بود.یا فرضا کافی نت.که دیدیم بچه ها م یرند با مسئول اونجا صحبت میکنند در تایم های خلوت میرند اونجا با هم درس م یخونند و پول اینترنت چند تا میز را هم حساب می کنند

=====================

دکتر شیری :

دختر خوب ! چرا سرنا را از سر گشادش بزنیم؟ کسی دنبال میانبر نیست. از اساس این تفکر اشتباه است که بچه ها مجرمند چون میخواهند کنار هم بشینند درس بخوانند

لینک اصلی




دکتر اینکه شما میگین اسفراغ شیمی درمانی با تصویر سازی علائمش بهبود پیدا نمیکنه من خیلی جاها خوندم میگن کم میشه کم نمیشه ؟ من واقعا موندم پزشک ها یه چیز میگن روانشناسا یه چیز کلا یه مرجعی نیست ما را از این بلاتکلیفی اطلاعاتی نجات بده شما بگو ما چیکار کنیم اخهبا اینهمه گره اطلاعاتی؟

=====================

دکتر شیری :

من نمیگم هیچ اثری نداره ولی موارد نقض هم دارد.بستگی به خود افراد دارد...تک نسخه ایه تا عمومی

لینک اصلی




سلام دکتر
خوبین؟با اینکه با خوندن نوشته این خانم خیلی ناراحت شدم و واقعا تاسف خوردم
اما خوش به حال ایشون که با وجود اینهمه پذیرش 10000 نفری سالانه هنوز امیدوارند کرسی استادی در دانشگاه رو بدست بیارن.
بنده و ایشون تا ارشد و دکترا بگیریم تا اون موقع اگر همین ظرفیت حفظ بشه و با فرض محال اضافه نشه 60000 نفر دکترا داریم که دانشگاهی و پستی نمی مونه خانم عزیز

اینه که من دست از دنیا کشیده ام و مثل افسرده ها زندگی می کنم چون چون مثل ایشون بزرگترین آرزوم یعنی استادی بر باد فنا رفته...

=====================

دکتر شیری :

دختر خوب! نباید بازی بازنده ها را بکنی...همیشه اشباع بوده ولی این قابلیتای توست که پشت عشقت باعث میشوند تو استاد بشی نه شانس و پارتی و...دیگه نبینم ضنجه موره کنی...فقط فکر کن به ارزوت

آقای دکتر این هم دغدغه من .............. و آینده از دست رفته ام....

لینک اصلی




دکتر عزیز خسته نباشید
من یه سوال دارم
دکتر عشق حتما باید به ادواج ختم بشه؟!اگر عشقی ترو به مدارج بالاتر برسونه مهمتره یا اینکه ازدواج؟

=====================

دکتر شیری :

خیر ! هر عشقی نمیتونه به اطدواج منتهی بشه چون ازدواج یک قرار داد حقوقی است و گاهی شرایط آن مهیا نمیشه
مدارج بالا را نمیفهمم یعنی چی و چه ربطی داره به ازدواج؟؟؟

لینک اصلی




سلام 3 سال ام اس گرفتم خیلی ها میگن ریشه ی روانی داره و سایکوماتیک اقای دکتر ایا این مطلب واقعیت داره؟

=====================

دکتر شیری :

موارد متعددی هست که دلیل سایکویوماتیک است ولی نمیشه به این خاطر یقه کسی را گرفت
درمانشون فرقی نداره تقریبا

لینک اصلی




آقای دکتر من از دانشجوها قدیمتون تو دانشگاه تهرانم. الان خارج از ایران مشعول تحصیلم. من یک مشکل دارم اونم اینه که خودم و پدر و مادرم مذهبی هستیم ولی برادرای خودم و اکثریت خانواده پدری مذهبی نیستند. هر جا می رم خواستگاری تا حرف به شناخت تشابه مدهبی و این چیزا می رسه من این قضیه رو می گم طرف می گه ار کجا معلوم که شمام چند سال دیگه مدهب رو نگدارید کنار و ما رو ریجکت می کنه. خدائیش موندم که چی کار کنم. خسته شدم دیگه می خوام بی خیال شم از بس انرژی از من تلف می کنه این خواستگاری. مخصوصا توی غربت که بعضی وقتا بعد مسافت هم خیلی زیاده برای رسیدن به یک دختر خوب. راه حلی دارید برای من؟

=====================

دکتر شیری :

سیستم سنتی ظاهرا روی شما جواب نمیدهد اول مطمئنش کنید از خودتون بعد خانواده ها را علم کنید

لینک اصلی




سلام
استاد یه سوال داشتم ازتون .اگر پدر پسری که از دختر خواستگاری کرده توی محل کار یا محل تحصیل بیاد دختر را ببینه حالا منظور پدر معلوم نیست چی بوده!فقط به صرف دیدن عروس آینده بوده یا پسندیدن یا محک زدن دختر... نمیدونم منظورش چی بود !
به نظر شما این کاربچگانس؟ یا تا حدیش معقوله؟میشه به پسر از لحاظ بلوغ فکری واراده اعتماد کردبا وجود آمدن ودیدن پدر پسر از دختر؟

=====================

دکتر شیری :

یعنی پسر ، پدر مادر داره و براشون مهمه کی داره وارد زندگیشون میشه
همچنین ممکنه حاکی از صمیمیت بین پسر و پدر باشه
گاهی نشانه غیبت روانی مادر و استبداد پدر هم ممکنه باشه

لینک اصلی




سلام
استاد عزیز کوتاه بگم... می شه به زندگی با پسری که با خانوادش قطع رابطه کامل گویا بر سر مسائل مالی و روانی بودن پدرشون و انگ زدن به پسرش امیدوار بود؟؟
منظورم از لحاظ ایجاد مشکلات بعدی در زندگیه!
البته به همین خاطر از خواستگاری اومدن هم طفره می ره
اینو بگم که من بهش علاقه دارم!!!! :(

=====================

دکتر شیری :

چی عرض کنم؟ این پسر گرفتاره...ازدواج راحتی نخواهد داشت تو ایران
شما نیز علاقه تون را مراقب باشید بانو اگر وقت ازدواجتان هست

لینک اصلی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی