سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

69

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ق.ظ

شصت و نهمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



اقای دکتر اگه ما 17-18-19 سالمون باشه واحساس کنیم نیاز داریم با جنس مخالف رابطه داشته باشیم چیکار کنیم؟
ما که سنمون طوری نیس که بتونیم ازدواج کنیم که
پس مجبوریم با جنس مخالف دوست بشم و...

=====================

دکتر شیری :

بنده نظر خاصی نمیتونم عرض کنم . امیدوارم کشورمون طوری بشه که هر ازتابط سالم شکوفای بین دختران و پسران را اختلاط تعریف نکنند و اجازه بدهند بچه های ما شایستگی های خود را نشان دهند

لینک اصلی





سلام جناب دکتر ،
میخاسم بدونم اگه دختر رهه 60 با پسری که 1 سال از خودش کوچکتر هس رابطه داشته باشه وعلاقه پیدا کنن درسته که به ازدواجم فکر کنن؟
ممنون میشم پاسخم رو بدین

=====================

دکتر شیری :

بله! ازدواجهای گروههای هم سن الان تشویق هم میشه

لینک اصلی





اقای دکتر چرا من خواستگار ندارم

=====================

دکتر شیری :

نازنین بانو! از اون سوالا کردیا...منم خواستگار ندارم...اینکه دلیل نمیشه!!!!
ولی خارج از شوخی شاید مردان شایسته را میپرونی بدون اینکه حواست باشه. دوره جدید مهارتهای ازدواج را تشریف بیار...بخت زیاد باز کرده

لینک اصلی





دکتر می خواستم بدونم این سایتای همسریابی رو شما تایید می کنید که از این طریق شروع یک ارتباط باشه؟ البته می دونم باید تحقیق لازم رو کرد

=====================

دکتر شیری :

مریم گرامی! همشون را که نمیشناسم اما اخبار دلسرد کننده زیاد ازشون دریافت کرده ایم ! شاید هم دلگرم کننده هاش نزد ما نمی آیند!

لینک اصلی





آقای دکتر.من یک ساله که نامزدیم به هم خورده.یک ماهه با آقایی آشنا شدم که اونم شرایطی مثل من داره.از نظراتفاقای زندگی.از نظر خانوادگی.تحصیلات .ایشون خیلی از نظراتم خوششون اومده و علاقه دارن بیشتر با من آشنا بشن ولی خودشون ابراز میکنن که هنوز آمادگی روحی ازدواج رو ندارن به خاطر تجربه نامزدی ناموفق قبلی...فقط میگن که دوست دارن در طول زمان و آهسته و پیوسته با هم آشنا بشیم نه ضربتی ...من هنوز جوابی ندادم.... مردد هستم.... نمیدونم خوب هدفش جدیه یا نه... چطور تشخیص بدم؟میشه راهنماییم کنین؟ممنون میشم...

=====================

دکتر شیری :

ببینید سارا
من نمیدونم چند سالتونه. مثلااگر 22 ساله باشید وقت دارید یه مقدار اما اگر 29 ساله باشید ملا ایشون بخوان به شناخت لازم برسند شما زنگ تفریح ممکنه بشید. لازم نیست داد بزنید بیا من را بیر اما لازم هم نیست دوستی بی هدف داشته باشید ! اما این آشناییها نمیتونه زیاد طول بکشه....باید ظرف چند ماه به پاسخ سوالاتی که درباره ایشون دارید برسید و تکلیف خودتون را تعیین کنید

لینک اصلی





سلام دکتر عزیز من از بچه های دانشکده علوم اجتماعی علامه هستم بارها شما رو دیدم متولد 65.شاغلم.اهل درس و به قول دوستان سربه زیر. خانواده تحصیل کرده با وضع مالی مناسب. پدر و مادری دلسوز و زبانزد به فرهنگ دارم. ولی یه چیز داره من از پا در میاره ...............بابا چرا انقدر پسرهای ما ظاهر بینند چرا اولین ملاکشون شده زیبایی ظاهر دختره. تن صدای خوبی دارم ولی ظاهرم زیبا نیست به قول حسن دل نشین نیست گاهی اوقات میگم خدایا آخه چرامن زیبا نیافریدی.مثلا شده اول مادر اومده پسندیده بعد پسره اومده نپسندیده.آخه من می خوام تو جوانیم مادر شم دوست دارم زودتر ازدواج کنم ولی اعتماد به نفسم بدجور پایین اومده....... ما دهه 60 با آرزوهامون چه کنیم.؟؟؟ یه چیزی بگید اروم شم همین ممنون

=====================

دکتر شیری :

ببینید ترانه
زیبایی ظاهری بی اهمیت نیست من نیز میدونم
ولی اگر تلخی رفتار هم بهش اضافه بشه خیلی دیگه غیر قابل تحمل میشه
اینهمه دختر با چهره معمولی ندیدی دارن زندگیهای شادی میکنن؟ مردم ما را طوری میبینن که خودمون باور داریم و خودمون نیز متاسفانه چهره ارسالی توسط همین مردم را قبول کرده ایم و دیگه با چهره منفی ارسالی اونها زندگی مون را ادامه میدهیم!!! تلخه نه؟
با همین چهره ای که داری میتوین لذت ببری...ازدواج کنی...خوش بگذرونی

لینک اصلی





آقای دکتر من واقعا با وجود شما خیلی حالم بهتر شده ...با اینکه تو کلاساتون شرکت نکردم انقدر حالم خوب شده بیام چی می شه ؟مگه نه؟
یعنی منم میخوام بیام کلاساتون بختم وا میشه؟؟؟
دکتر چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

زره

لینک اصلی


+


آقای دکتر چرا زره! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه اونجا جنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

=====================

دکتر شیری :

نه بابا ! زره قصه داره تو این کلاس

لینک اصلی





آقای دکتر سلام و تشکر از اینکه بسیار واقع گرایانه جواب میدین
من دختری هستم مجرد و 26 ساله .شغلم تدریس زبان هست چندی پبش معلم آقایی بودم که استاد دانشگاه و مجرد بود و 34 ساله . ایشون سر کلاسام از ایده های فلسفی من بسیار خوشش اومد و یه روز با اس ام اس به من گفت که عاشق من شده و ما الان شش ماهه که با هم فقط یه دوستی اس ام اسی داریم . ایشون میگه دوستی ما فقط فلسفیه و هیچ وقت از ازدواج حرفی نمیزنه . ولی جالبه که معمولا در اس ام اس هاش حرفای فلسفی نمیزنه فقط میگه سلام چیکا میکنی چه خبر و درست رو ادامه بده و ... و از من میخواد که تا یک سال دیگه دوستی فلسفیمون رو ادمه بدیم تا هر دو به شناخت فلسفی برسیم . به نظر شما این آقا هدفش چیه ؟

=====================

دکتر شیری :

شادی عزیز
این اقا تو 34 سالگی فعلا با بحث رابطه عاطفی و ...خیلی فاصله دارد! یا شایدم چند تایی تو آستین داره که رابطه عاطفیش را با اونها برقرار میکنه و رابطه فلسفیش را با تو !
خب بهتره خودت را علاف نکنی..او واسه ازدواج سراغ تو اگر بیاد اواخر لیستی .
کافیه یه مدت جوابش را ندی و بهش بگی نیازی به این رابطه نمیبینی و توضیحی هم ندی . به یه آدم جدی بهتره وقت بذاری که حضورا تو رابطه میاد نه با پیامک و ای میل و این مسخره بازیها

لینک اصلی





دکتر جان در یکی از پستهاتون با عنوان " چرا کسی به این دختر خانم پیشنهاد ازدواج نمیدهد؟ " نوشته اید " مردها با زنی ازدواج میکنند که هم با او لذت ببرند هم پیشرفت کنند و هم آرامش داشته باشند. این password برای تمام مردهای دنیاست! " وقتی پسری به آدم می گه از با تو بودن لذت می برم بهم آرامش می دی وجودت برام آرامش سازه برام انگیزه سازی ، تو ایده آلی برام اما قطعا با تو نمی تونم ازدواج کنم !!!! ( اونم با بهونه هایی از قبیل مخالفت خانواده حتی بدون اینکه بخواد یک بار هم که شده خانواده اش منو ببیننند !!!) جدا نا امید می شم ازاین پس ورد که لا اقل برای من ارور داده .

=====================

دکتر شیری :

صدف خانوم
ما داریم از پسوورد" مرد " صحبت میکنیم نه نامرد!

لینک اصلی





سلام دکتر جون. خواستم بگم من تهران زندگی نمیکنم و متاسفانه به کلاساتون دسترسی ندارم ولی همیشه حسرت اومدن به 1 جلسه از کلاساتونو دارم.10 آبان شمع تولد 24 سالگیمو فوت کردم.میگن زیبا هستم.موقعیت خانوادگی خوبی دارم ودانشجوی فوق لیسانسم ولی دکتر دریغ از یک خواستگار!!!!واقعا چرااااا؟؟؟!! فک و فامیلا میگن سنگ بزرگ علامت نزدنه! نکنه دلداریم میدن!!با هیچ پسری هم رابطه حتی پیامکی هم ندارم. هروقتم خواستم از ظرافتهای زنانم استفاده کنم حس گناه بهم دست داد.دلیل این همه خشکسالی چی می تونه باشه؟من؟انرژی ای که به عالم میفرستم؟واقعا چی؟

=====================

دکتر شیری :

اگر میخواهید ازدواج کنید و رابطه عاطفی خوبی را تجربه کنید غیر از زیبایی و موقعیت علمی و خانادگی خوب باید مهارت ارتباطی هم تقویت کنید. درست تر دیده بشوید . در زمین بازی مورد علاقه تون حضور داشته باشید. گاهی به خانواده و دوستان مورد اطمینانتون تذکری هم بدهید که دست رو دست نگذارند تلف بشید
البته شما که تحصیل کرده اید و خیلی وقت دارید....

لینک اصلی


ashura

نظرات (۲)

میشه ازتون خواهش کنم بگید چطور میشه سوال هامون رو مطرح کنیم؟؟ آیا توی همین قسمت نظرات باید بذاریم تا به دست جناب دکتر برسه؟ یا جای دیگه. دیشب تا دیروقت سایت رو بالا پایین میکردم هیچ چیز دستگیرم نشد. خواهشا راهنماییم کنین. با تشکر
پاسخ:
با سلام

متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که این وبلاگ هیچ گونه ارتباط مستقیمی با دکتر شیری نداره

برای پرسیدن سوال خود به صورت مستقیم از دکتر شیری میتونید از سامانه پرسش و پاسخ سایت خود دکتر استفاده کنید


http://porsesh24.com



با تشکر از حسن توجه شما
علی قشقایی

سلام اقای دکتر.من دختری هستم 24 ساله.از نظر موقعیت تحصیلی و خانوادگی در مقام خیلی خوبی قرار دارم.از زیبایی نسبی ای هم برخوردارم.اما متاسفانه در سطح خودم خواستگار ندارم.این که شما میفرمایید باید روابط اجتماعیمان رابیشتر کنیم تا بهتر دیده شویم را قبول دارم.اما متاسفانه من ذاتا ادم درون گرایی هستم واهل روابط اجتماعی نیستم.از طرفی غرورم هم اجازه نمیدهد که در روابط پیش قدم شوم.ایا به نظر شما من راه غلطی رو دارم میرم.
پاسخ:
با سلام

متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که این وبلاگ هیچ گونه ارتباط مستقیمی با دکتر شیری نداره

برای پرسیدن سوال خود به صورت مستقیم از دکتر شیری میتونید از سامانه پرسش و پاسخ سایت خود دکتر استفاده کنید



             
                             با تشکر
                            علی قشقایی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی