سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

آرشیو سوالات پرسیده شده در کامنت های سایت و وبلاگ دکتر شیری

سوال های ما و جواب های دکتر شیری

تقدیـــــــم به دکتر شیری عزیز

طبقه بندی موضوعی
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل
نویسندگان
پیوندهای روزانه

8

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

هشتمین سری سوال های ما و جواب های دکتر شیری



سلام
خییییییییلیییی عالی بود. مرسی
یه سوال من با یه پسری آشنا شدم که از خیلی جهات به هم شبیه هستیم و تفاهم داریم ولی از نظر اعتقادی با هم فرق داریم ( نماز و اعتقاد به دین ) به نظر شما میشه این موردو در ازدواج نادیده گرفت؟ !!! اگه فقط به دلیل اختلاف در اعتقادات دینی بهم بزنم اشتباه کردم؟

==============

دکتر شیری :

سبک دین داری در ازدواج مهمه…این تفاوت فقط مختص شما نیست بلکه خانواده های نیز با هم تفاوت دارند

لینک اصلی





سلام دکتر این پست رو خیلی دوست داشتم
منم در عین حال که خیلی شیک ,تمیز لباس میپوشم سعی میکنم درست بپوشم کلا آدم جذاب و دوستداشتنی هستم اما مشکل من در مورد این که همین که فهمیدم طرف از من خوشش اومده من عقب نشینی میکنم و کم محلی میکنم وخودم رو میگیرم حتی دلیلش رو نمدونم انگار عادت شده برام,دکتر نکنه مشکل روانی دارم راستی من با دوستام هم اینجوریم همینکه وابسته و آویزون میشن دور میشم,مثلا چندوقت بیش یه اداره ای کارآموز بودم با اینکه هم خودم خوشم میاومد از یه پسره هم از اون عکس العمل تابلو دیدم ولی کم محلی میکردم بهش دکتر چی کار کنم؟؟؟؟میشه بگید چمه و چه کار کنم؟؟؟؟؟؟

==============

دکتر شیری :

احتمالا به شکل پیش نویسی پدر یا مادر با تحویل نگرفتن برای شما والدی کرده باشند و یاد گرفته اید کسی رادوست بدارید که بهتون بی محلی کنه

لینک اصلی





سلام استاد . نماز و روزتون قبول باشه . می خواستم نظرتون رو در مورد کتاب ۳۶۵ روز با قران استاد قمشه ای بدونم . واعیتش من خیلی اهل قران خوندن نیستم در حد روخوانی ولی واقعا دلم می خواد شروع کنم و قران رو وارد جریان زندگیم کنم . به نظرتون می تونه این کتاب شروع خوبی باشه . ؟

==============

دکتر شیری :

ساراجان
اون کتاب فوق العاده است و من نیز از قبل ماه مبارک مشغولشم

لینک اصلی





سلام.من دقیقاً تو همچین رابطه ای هستم.نامزد من هم جایگاه اجتماعی بالایی داره وخوشتیپ و خوش قیافه است.به گفته خودش منو هم زیاد دوست داره.اما به شدت با گذشته من مشکل داره و البته با حال من.
من کارمند یک اداره بزرگ هستم.رفتارم از نظر خودم بسیار سنجیده است و اینو اطرافیانم هم تصدیق می کنند.اما این مرد همیشه دنبال گرفتن مچ منه.این موضوع بعد از یکسال صبوری و توضیح و عوض کردن شماره موبایلو و دادن تمام پسووردها و بستن کامل فیس بوک ، به قوت خودش باقیه.
این شکاک بودن با توهین های زیاد و بی احترامی هایی که بسیار ازین مرد بعیده آلوده شده.
البته من قبلاً یک ازدواج ناموفق داشتم.یک ازدواج تحمیلی که بعد از اینکه متوجه وخامت اوضاع زندگیم شدم با قدرت تمومش کردم.من خودم رو یک دختر کامل و خوب و نجیب میدونم.اما این مرد اصلاً در این موضوع با من هم عقیده نیست.
از نظر من گذشته آدم ها به خودشون مربوطه ونباید زیاد کنکاش کرد.اونچه که مهمه حال آدم هاست.مطمئناً من هم اگه پارانوئید بودم و تمام گذشته نامزدم رو شخم میزدم توش یه عالمه ایراد درمی آوردم.اما من آدم سالمو منطقی هستم و به گذشته نامزدم و تصمیماتی که در زمان نبود من گرفته احترام میذارم.
و اما حالا…..
حالا دیگه از توهین ها ، تحقیرها ، بی احترامی ها،……و اینهمه بی اعتمادی ها خسته شدم.از نظر خودم همه سعی ام رو هم کردم.حتی با متخصص هم مشورت کردم و اون جدایی رو تجویز کرد…
دلم نمیخواد شخصیتم خورد شه…له شه…..من واسه خودم احترام قائلم و البته نامزدم.اما تصمیم گرفتم که کار و یکسره کنم.یا اون دست ازین افکارها و رفتارها و توهین هاش برمیداره یا دیگه منو نخواهد دید…
اون تجربه زندگی مشترک رو نداشته.
و حالا میخوام بدونم آیا راهی باقی مونده که کسی رو که دوسش دارم از دست ندم؟؟؟؟؟

==============

دکتر شیری :

صحبت کنید باهاش و بگید دقیقا از چه رفتارهایی اذیت شده اید و چه احساسی دارید و چه میخواهید
بعدش اگر فرقی نکرد خلاص کنید

لینک اصلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی